Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 885 ggr
[Woozy]
0

Huvudvärk

När jag övar på healing så får jag alltid huvudvärk.

Nån som vet varför?

Indiania
0

Vet inte Woozy men du kanske vill för mycket, jag menar du kanske omedvetet spänner dig?

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Woozy]
0

Jo du har helt rätt där med att jag vill för mkt.

Jag har ju märkt av min gåva eller vad jag ska kalla det för.

Med gåva så syfter jag på feelings från de jag skickar healing till.

Men jag försöker vara så avslappnad som jag bara kan, och upplever inte att jag spänner mig.

Jag får öva vidare Glad

Tack för ditt svar.

Indiania
0

#2 Så är det för mig också att det fungerar lite olika. Tror det har mycket med sinnesstämningen att göra även om det inte är jag själv som skickar healingen vi kopplar ju upp till universums kanal och ibland kan jag känna in hur motparten mår men inte alltid.

Det som är bra är ju att healingen kommer dit den skall i alla fall.

Lycka till i fortsättningen med din healing Woozy! Glad Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[mhrilla]
0

Hej Woozy!

Ibland när jag healar så händer det att jag känner den andra människors symptom i min egen kropp. Om du healar människor som har huvudvärk eller problem med pannchakrat(vilket nästan alla människor har… tror att de flesta av oss grubblar för mycket ) så kanske du känner av detta i ditt eget huvud.Men i så fall borde symptomerna försvinna när du slutat med healingen.

Hoppas att du hittar ett sätt att slippa huvudvärken och får en trevlig helg.

Andina
0

Är det inte spänningar och är det inte den 'helades' känslor du förnimmer - så är det ganska troligt att det är ditt Kronchakra o/e pannchakra som jobbar på att öppna upp. Det kan göra rätt rejält ont ibland. Och, om det är så, så släpper det så småningom, allt efter som du fortsätter att träna.

Njut av Healingenergierna! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Woozy]
0

Tack för alla svar.

Men det är efter healingen som jag får huvudvärk.

En sekund ungefär efter att jag påbörjat healingen så får jag feelings i magtrakten, vilket tyder på att funkar som det skall (tror jag iaf).

Det är samma ställe i magtrakten som jag får feelings vid andenärvaro.

-kanske jag gör fel?

[GunillaF]
0

#6 Försök att "stänga ner" direkt efter healingen. Många går "öppna" för jämnan och det är inte meningen att vi alltid ska ta in andras energier.

[Woozy]
0

Känner mig ganska stängd, men tack för tipset. Glad

[Woozy]
0

Puttar utifall det är fler som jag som får huvudvärk efter healing.