Tävling - Påsk
Tävling för medlemmar på Healingsajten.
Lite sent påkommet kanske, men jag skulle vilja ha en fin bild med Påskanknytning att pryda vår första sida med till Påsk.
Lägg in din bästa Påskbild här i tråden så har vi en omröstning sedan.
Bilden ska vara tagen av dig själv.
2 bilder/person får ni bidra med.
Tid t.om. Torsd 29/3 kl 24.oo
Sedan har vi en omröstning som avslutas 1:a April.
Priset blir äran att få pryda första sidan 
Åh så spännande, hoppas på många fina bidrag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Å så fina bilder!
Åh, vilken spännande tävling! Tjohoo vad kul! Jag antar att jag inte har särkilt mycket påskbilder att bidra med men ska rota lite…
Hur härliga bilder som helst har vi fått redan i alla fall! Ser fram emot måånga fler! :)))
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#7 Supersöt påskkärring Andina!
Fler bilder mottages tacksamt. Kika i era "arkiv" nu!
Flera bilder, flera bilder.
Kom igen nu!
#10 Wow vilken stilig tupp!

#13 Å så söta blommor szirius.
Åh, vad det doftar vår och påsk här inne! Aprikosblommor måste dofta gott!? Ja, du har mer vår än vad vi har här i alla fall, Szirius (*avis*)…
Indiania, det var en Ståtlig och Vacker Herre du fångat på bild! Skulle va' mysigt att ha en så'n stilig karl och några hönor pickandes på tomten… ;)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Ååå, vad ljuvliga Blåsippor, Woozy!
Jasså det var blåsippor he he 
Tack så mkt 
#16 - Jaaaa, Indiania! Just precis så skulle jag vilja ha det. Jag skulle vilja att de fick gå helt fria precis som de ville - men då kommer hök, örn och vråk och korp och kråkor och räven och bambamgrävling och katter och hundar…. Så det går nog inte…
Men mysigt vore det! Minns i min barndom när mormor och min ena moster drev bonn'gårdar… suckh… nostalgi!
Woozy - väldigt vackra vårblomster dina blåsippor! Men oj, vad långt framme ni är mot sommaren! 
Tack…
Som sagt så fick jag åka några mil innan jag hittade dessa. Visst lär de ha funnits på närmare håll, men jag chansade på en plats och där va de 
Så vackra dina blåsippor är Woozy, det riktigt lyser om dem!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack så hemskt mkt Indiania 

#17 heeelt underbar!
Blev påmind nu om att fråga härinne om någon av er har Solögas växtbok…finns blåsippa med där? Skulle vilja veta betydelsen…det är verkligen en magisk blomma.
Tack så mkt 
#25 Blåsippa
Glädje skapar skönhet.
Visdom: Jag gläds åt….( fyll i själv )
" Låt glädjen ge skönhet åt ditt liv. Min glädje gör mig vacker ", berättar blåsippan.
Hämtat ur Solögas bok.
Jises, vilka underbara bilder! Får se, om jag hinner få in någon.
Funderar på att skaffa dvärghöns (haft det förr) Blir bara knepigt att bygga ett hönshus. Helst skulle jag vilja ha dem fria, men grannar…
#29 Haha Vilken härlig bild Majlar!
Ute på en provtur kan jag tänka?
Det var lite kyligt, får ta ett par extra mammelucker, men det blir nog varmare får vi hoppas. Hihihi
#31 Vi ses på Blåkulla!

#27 tusen tack Indiania
#34 Varsågod Szirius! 
he he 
Fina bilder mayolica 
Så fint du gjort med dina blommor Mayolica! 
Ni bidrar med så fina bilder allesammans. Det kommer att bli en spännande och svår omröstning.
Två timmar kvar nu tills jag låser tråden. Sedan blir det en ny tråd där ni får rösta t.om 1 /4.
Är det fler som vill vara med så välkomna att lägga in era bilder