Healing iFokus

Healing

Läst 863 ggr
[GunillaF]
1

God morgon 29:e Mars.

God morgon denna tidiga timme. I dag har jag svårt att få upp ögonen. Får nog ta en kopp kaffe till..

Ute ser det aningen lustigt ut - solen på väg upp och samtidigt är det ett lätt snöfall. Man skulle nästan kunna tro att det städas däruppe så dammet yr…Skrattande

Ha nu en riktigt bra dag!Glad

Skogshumblan
0

God morgon. Gunilla vilken kul tanke- städas i himlen:D Är också på språng. Kroppen fick en omgång igår och det var efterlängtat & behövligt! Hoppas ni får en fin dag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[ljuskristallen]
0

God Morgon Glad

En fin dag till er alla Cool

[rore]
0

God morgon i tråden!

Gunilla!! Vilken härlig tanke,,, Städas i himlenGlad

En fin dag hoppas jag att vi får

majlar
0

God morgon alla. Tittar lite snopet ut efter solen, den har ju förgyllt varje dag och vips så tar man henne för givet. Fast det är nog bra att hon tar det lite lugnt, så det hinner "städas lite däruppe" innan dom släpper på solen och värmen på riktiigt. Hihi

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

frodig
0

Tack för alla fina Morgonhälsningar här, det är så trevligt att komma in här och läsa Glad!

Jag tycker mig se hur det där solsnöandet hos Gunilla ser ut för min inre syn, vackert på sitt vis, och är det städning så känns det okej för mig också Tungan ute

En God Morgon och en God Dag önskar jag er också!

Solen har värmt fram sig här en stund, så det får bli cykelärenden innan molnen dyker upp igen…

ludde1
0

Godmorgon allaGlad

Önskar er alla som tittar in en solig o fin dag.Glad

Andina
1

Go'Morron allesammans!

Ja, nog fejas det med något 'där uppe'… vårstädning? För här har de skurat antar jag eftersom det regnade större delen av dagen igår. Och idag blir det en regnig dag igen. Såg nu att snön kommer tillbaka hit också till helgen… Obestämd Tur att jag inte bytt till sommardäck än då…

Inte riktigt vaken än så ska ta mig en påtår och lyssna till vad Korpen säger, för han pratar på där ute hör jag.

Ha en finer dag på er allihop! Hoppas vårsolen hittar hem till er! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Chakra]
0

Godmorgon alla!

Hoppas vi alla får en fin dag!

Indiania
0

Godmorgon alla!

#0 Gillar din söta fjäder Gunilla!

Det är lite kyligt på morgonen men solen skiner och värmer upp.

Dags för lite kaffe så jag vaknar till.

Ha det gott i dag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

JohannaEkroth
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron alla fina själar! Kyss

Städa i himlen, ja det är klart det ska vårstädas där också! Glad

Om en halvtimme ska jag på akupunktur,sedan ska jag hämta moppen som står vid mammas affär. Den blev lämnad där igår när det regnade.

Sedan hem, väntar besök på eftermiddagen. Därefter ska jag börja medicinera marsvinen. Vi var ju till veterinär igår och fick meducin. Foten i munnen

Hoppas ni alla får en underbar dag! Kyss

Här är en blå dvärg gurami som bor hos mig.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Elpida
0

God förmiddag!

Solen har lyckats hitta tillbaka trots att det städades en hel del här igårkväll. Attans vad kallt det blev med en gång när de svarta molnen drog in. Tyst

Lederna gillar inte riktigt de här temperaturväxlingarna, skulle gärna ha lite varmare fast jag vet att var sak har sin tid. Naturen mår nog bäst av att väckas varsamt och ömt. Glad

Fin dag till er alla med allt ni tar er för!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus