Energi!
Hur gör ni när ni ska fylla er med energi, det finns ju så mycket att göra, dela gärna med er, och ge tips och ideer.

Skogen fungerar ju alltid bra! där finns ju hur mycket energi som helst,,(;
Men annars räcker det ju att man gör något som man tycker är roligt..måla,rida,hålla på med sina djur m,m

Jag har fördelen att bo nära naturen, har en skogstomt som är min energiplats. Jag brukar sitta vid ett träd där jag har sjön framför mig och gärna när det är sol för då har jag med alla elementen luft, jord, eld och vatten. Där fyller jag på min energi oftast.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Låter underbart, naturen har så mycket att ge oss. själv älskar jag långa promenader i naturen. Och bor oxå nära naturen.

Lyssna på musik. Är en bra sak förutom då det som redan tagits upp.

Jag ger mig själv healing. Lägger händerna på kroppen o ber om kraft o energi
Det är mitt bästa sätt. Sova är också bra, kan räcka med att jag bara somnar till så har jag "tankat".
Jag håller med om att det ger kraft att vara ute i skogen, framför allt infinner sig en "må-bra-känsla".
Sol o Kraft önskar jag dig
Låter underbart Solkraft! Själv kan jag även tycka om att tända fullt med ljus och bara sitta och vara, göra ingenting.
Idag har jag varit full av energi. Vaknade med en känsla, vad har jag varit hela livet haha låter lustigt med så var det. Min känsla av att må bra på insidan, och varför det tog sådan tid att vakna upp och förstå att jag är jag, och jag styr mitt liv, och jag står för det jag vill och inte vad andra vill. Vad som är viktigt för mig och inte för andra. Så idag var det bara att ut med det gamla, inget att dra på, och in med det nya, min energi bara flödade. Men att saker ska ta sådan tid, innan man får ett sådant uppvaknande, och ett mycket positivt sådant oxå. Så min dag har fyllts med massor av energi i dag.
Kramar Fia

Hej Fia!
Kul att läsa din berättelse. Har du möblerat om huset och storstädat oxå?
Hoppas att du har det bra och trivs i din nya tillvaro. Jag håller med dig, varför ska det ta sådan tid att inse att jag är jag. Hoppas att din energi håller i sig. Den kommer då även att smitta andra.
Må väl och energetsiskt!
Kram Lisa

Du beskrev känslan så bra, Fia, att det kändes som din energi gick rätt genom dataskärmen! 
Kram/Eva
Va glad jag blev Eva! Men jag tror oxå faktiskt att om man har en positiv energi, att den gärna smittar av sig, för man får ju så mycket tillbaka av att göra andra glada. Jag kan relatera till mitt jobb, det är inom hemtjänsten, kommer jag in med humöret på topp och ett leende på läpparna, blir dom så glada och ger tillbaka av sig själva….
/ kram Fia