Healing iFokus

Healing

Etikettupplevelser
Läst 2061 ggr
Tina S
2012-03-25 11:04
0

Drömmtydning

Hej!Finns det någon här som är bra på att tyda drömmar?

Jag sov bra hela natten och tänkte stiga upp men somnade om och upplevde detta:Jag satte mig i min bil och började köra,kom bara ut från vårt privata väg, så for mina ögonlock fast.Fick ta i rejält och benda upp dem med fingrarna.Körde igen en stund och samma sak hände,förutom att det nu blev ännu svårare att få upp dem.Nästa gång det hände steg jag ut ur bilen för att få hjälp.Då kom min kusin och hjälpte mig så att vi kunde gå bort från vägen,vi gick upp till en hög backe där jag kunde se igen.Jag körde hem(nu var jag tillbaka i mitt föräldrahem)Samma sak hände med mina ögonlock då jag gick från bilen upp till mitt gamla hem.

Jag skall också berätta att min andliga utveckling går framåt med stora steg.

H.Tina

[GunillaF]
2012-03-25 11:55
0

Jag är dålig på att tyda andras drömmar, men får en känsla när du beskriver det om att du inte får upp ögonlocken. Är det nårot du inte vill se i ditt liv?! Är det något du blundar för som du borde ta itu med?!

Man ska inte bara tyda symboler i drömmar har jag lärt mig. Man ska även fundera över känslan man har i drömmen. Är man rädd, glad, frustrerad osv.

Indiania
2012-03-25 12:01
0

Hej Tina S!

Jag är amatör på detta men försöker i alla fall.

Bilen du kör ditt sätt att ta dig framåt i livet.Kan det vara något du inte vill se eller inte har sett?Som du behöver ta tag i?

Kan vara att du gör samma sak om och om igen men att det är något du missar ( glömmer ) i din framfart.

Du fick hjälp med att komma upp för den höga backen där du fick se och fick den insikten till dig som du behövde.

Kan det vara något som du skall tänka på när det gäller din uppväxt eller något du missat från din uppväxt ( föräldrahemmet )?

Detta var som sagt bara ett litet försök från min sida, du kanske tolkar din dröm bättre själv.

Lycka tillmed din andliga utveckling som verkar ta stora språng framåt. Kyss

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

Indiania
2012-03-25 17:04
0

Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

[rore]
2012-03-25 19:41
0

#0 Hej Tina.S JAg gör ett försök till tolkning.

"Jag sov bra hela natten och tänkte stiga upp men somnade om och upplevde detta:

Jag satte mig i min bil och började köra,kom bara ut från vårt privata väg, så for mina ögonlock fast.Fick ta i rejält och benda upp dem med fingrarna.

Här undrar jag om det kan vara så att du upplever en rädsla av något slag, när du påbörjar nya saker. Du och din bil,, det som tar dig frammåt,,, Finns det något som skrämmer dig eller väcker obehag så du upplever det som att du behöver kämpa för att se och ta in ,,, Vad det nu kan vara?

Körde igen en stund och samma sak hände,förutom att det nu blev ännu svårare att få upp dem.

Nästa gång det hände steg jag ut ur bilen för att få hjälp.Då kom min kusin och hjälpte mig så att vi kunde gå bort från vägen,

Är du van att sköta allting själv och köra sas "ditt egna race" Kanske behöver du be om hjälp/ våga ta emot hjälp från andra

vi gick upp till en hög backe där jag kunde se igen.Jag körde hem(nu var jag tillbaka i mitt föräldrahem)

kan det vara så att du behöver komma ifrån någonting för att skaffa dig en överblick över ditt liv, händelser i ditt liv, för att få perspektiv på saker och ting?

Samma sak hände med mina ögonlock då jag gick från bilen upp till mitt gamla hem.

Ditt gamla hem kan symbolisera ditt egna gamla beteendemönster,, Är det något som du behöver ta till dig för att komma vidare i din andliga utveckling? Nya insikter kräver en del förändringar och det kan ju kännas oerhört skrämmande och främmande.

Jag skall också berätta att min andliga utveckling går framåt med stora steg

JAg kanske är helt galet ute, men kunde inte låta bli att skriva. Önskar dig lycka till på din färd.

tarotlasse
2012-03-25 23:28
3

Drömmar kan visa väldigt mycket men ingen annan en du själv kan tolka drömmen.

För 10 drömtolkare kan tolka din dröm och du kan få 10 olika svar.

Alla kan i och för sig stämma även om dom säger olika saker så inte det.

Men den riktga tolkningen kan bara du själv göra.

För drömmen visades just för dig och visade just dom bilderna för att dom har ev speciell betydelse för dig.

Drömmer jag om en katt och ber en person som gillar katter  tolka detta så får jag ju en tolkning.

Ber jag en annan tolka drömmen som avskyr katter ja då får jag en helt annan tolkning.

Så drömmar och symboler kan betyda så väldigt olika från person till person så därför enbart du själv kan tolka den rätta betydelsen.

Lasse

[rore]
2012-03-26 07:27
0

Jag håller med Lasse #5,,,

Drömmar är personliga och det är endast vi själva som egentligen kan tolka dem.

Men jag tror också att lite bollande utav tankar runt omkring drömmar kan leda oss rätt,, Om och När vi läser med hjärtat och lämnar intellektet en stund.

Tina S
2012-03-26 07:59
0

Glad TACK snälla ni för era åsikter!

Nu har jag funderat på vad min drömm kan betyda.Jag kom till att nu när min andliga utveckling går framåt med stora steg(jag har önskat det av mina Änglar och Vägledare)har jag blivit rädd om jag klarar av allt som blivit (på andra sidan)planerat.

Även om mina vägledare har sagt till mig att jag skall lita på att dom hjälper mig med allt,så har jag tvekat.Men nu tänker jag ta dagen som den kommer och lyssna på vad dom säger med både ord och handlingar.

Ärkeängel Mikael och Rafael har under de senaste veckorna öppnat mina chakran och kanaler.Imorn så fick jag uppleva för första gången hur energin flödade via mina händer,UNDERBAR känsla!

Det där med föräldrahem var nog det att jag är gift med en man som inte alls tror på det andliga så jag har haft det svårt med att inte kunna vara mig själv på hemma fronten.

Ha det så gott!H.Tina