Healing iFokus

Healing

Läst 1092 ggr
Theleonora
0

Healing till ett brustet hjärta.

Jag önskar få healing, mitt hjärta blöder och jag kan inte sluta tänka på den kärlek jag har känt till den här mannen och den kärlek jag har gett. Det är tufft när man inte får något tillbaka eller blir totalt dumpad. Det gör så ont i mig. Och jag vet att tiden läker alla sår, men nu är jag så handlingsförlamad och sitter och blickar i tomma intet, helt apatisk. Behöver styrka och energi till att göra mina egna sysslor. Stort tack på förhand!!

[GunillaF]
2

Jag kommer att sända healing i kväll klockan 20.00 till de som skriver upp sig i den här tråden. Tar med dig då.

Theleonora
0

Stort tack till dig!! Jag skrev upp mig :)

Andina
2

Ja, det är svårt att känna sig 'dumpad' av någon man håller av. Jag sänder dig lite "styrkebubblor" en stund efter kl 16.00 idag.

Samtidigt så är det viktigt att låta HjärteSorgen få utrymme också, det är inte fel att känna sig låg och kraftlös när sorgen fyller ens hjärta. Så tillåt dig att sörja, det är så du ger plats för ny energi igen.

Lycka till med dig och jag hoppas och önskar att din HjärteSorg lättar snart och lyfter dina känslor upp till ljuset igen!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Theleonora
0

Tack Andina för dina ord!

Problemet är att jag är så handlingsförlamad att jag inte gör någonting alls… Det är svårt att vara så nere, speciellt för min del som tenderar att vara kvar i det tillståndet för länge.