Healing ges!
Hej!
Jag har tänkt på det här ett bra tag nu och kommit fram till att det hade varit fantastiskt att få erbjuda gratis healing till andra människor. Innan har inte tiden räckt till. Men nu kommer jag att gå från en utbildning och ut i en förhoppningsvis kortvarig arbetslöshet.
Jag håller på med intuitiv healing och har inte varit på någon renodlad healingutbildning. Däremot har jag gått i en medial grupp i över ett halvårs tid och där har vi sysslat en del med healing.
För mig handlar healing om känslor och kärlek. Jag upplever världen i känslor och använder mig av dessa för att känna av och lösa upp blockeringar hos andra människor.
Om någon känner för att få healing så får ni gärna skicka ett mail till mig. Jag vill helst ge healing i mötet med en annan människa och inte via distans.
Ha en riktigt trevlig söndag!
Det är ett fint erbjudande om gratis healing mhrilla.
För enkelhetens skull så kan det vara bra att veta ungefär var i Sverige du befinner dig. Norr, mitten eller södra delen av landet i allafall. Vi har ett långt land att åka i.
Ja, det är ett fint initiativ, Mhrilla!
Och ett jättebra sätt att få övning och praktik på. Och så är det roligt att öva rent praktiskt. Lycka till på din Healingväg nu!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Vad fint det låter Mhrilla
Lycka till med din healing! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Hej!
Tack för att ni stöttar mig.
Jag bor i centrala Göteborg.