behöver hjälp
har i dag en sån smällande skallavärk+nackvärk så att jag ser stjärnor.nån som vill hjälpa mig? kramar i förskott
Så klart vi försöker hjälpa dig.
Om du har möjlighet kl. 11.oo?!
japp väntar o längtar=))
#2 Försök att ligga och slappna av då och bara ta emot. Tänk inte på annat än din andning
okey
Ja, självklart vill jag också hjälpa till så gott jag kan! Jag hakar på kl 11.00 också och sänder 'healingbubblor' till dig! Det låter nästan som migrän, din huvudvärk… fy vad jobbigt!
Andas lugnt och gör vad du kan för att slappna av….
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Nu håller vi tummarna för att du fått en skön stund med avslappning och helande energier som skickar iväg din huvudvärk helt!
Fick lite återhållna känslor som trycker på och att du har en väldigt varm och ljus energi - som du ska vara rädd om och låta flöda. Kompromissa inte bort dig själv! ;)
Lycka Till! och Kram! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Hur är det med huvud och nackvärken idag?
Förhoppningsvis har det lättat!
japp den har lättat en hel del.men tyvärr finns ingen energi och jag har så mycket att göra som blivit liggande ett bra tag nu.vill men orkar inte.tackar så mycket för igår
#8 Skönt att det lättat!
Jag har svarat dig i den andra tråden
Vad skönt att det har lättat något i alla fall Gnagarlover! Jag såg din andra tråd nu också - och jag skickar lite påfyllning till dig lite senare på eftermiddagen, vid 16-tiden.
Försök att inte grunna så mycket på allt som väntar på dig nu, utan tänk istället att du ska unna dig att låta kropp och själ vila och samla energi idag! Då ger du dig själv positiv energi också - genom att unna dig! Det som väntar finns kvar imorgon också…
Ibland behöver vi ladda upp oss också - inte bara göra oss av med. Och våra tankar har en benägenhet att dränera oss också…