Healing till marsvin
Hejsan!
Kan ni vara så snälla och skicka healing till mina marsvin Alaska (vit) och Texas (vit brun och svart).
De har fått eksem och jag vet inte om det bara är allergi, svamp eller om jag måste besöka vetrinären för behandling.
Jag har börjat med att totalstäda buren, byta material och bada och smort in Alaska med barnolja. Nu ska Texas bada och så ska jag smörja in de två sår som han har.
Tack på förhand
*ledsen matte*
Alaska:
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Hej Hanna
Jag har nu skickat reiki-healing till dina marsvin. Få se om det kan hjälpa något. Men du kanske ska ringa veterinär ändå. Kram på dig 
Christina - Blir de inte bättre med egenvården, så självklart gör jag det! Tack så jättemycket! 
Skickar en liten dos till dina marsvin.
Tack så mycket Gunilla! 
Jag skickar 'healingbubblor' till dina vänner, BusHanna! Hoppas att deras besvär försvinner snabbt nu! Dröj inte med att kontakta veterinären annars.
Håller alla tummar för dig o dina småvänner! Kram!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

jag skickar också healing till dinna vänner så får vi hoppas det hälper.
Men är väldigt tveksam till att dessa blivit allergiska samtidigt.
Lutar mer åt ohyra eller ett svamp angrepp som kan smittas.
så skulle inte healingen hjälpa skulle jag nog inskaffa mig medel mot skabb men klokast att fråga vetrinären innan men healingen till dom små liven kommer i natt,misstänker att klådan kan bli bättre men att man även slulle nehöva ngt ytterligare i behandlingen.
Lasse
Tackar Lasse, tänkte jag skulle kunna vänta med att ringa tills imorgon för att slippa den extra avgiften.
Sänder också energi och kraft till dina små söta vänner. Säger som tarotlasse, troligen något du behöver gå och få salva eller något för som läker såren och klådan.
Tack majlar! 
Alaskas klåda blev iaf bättre av oljebehandlingen och lakan ligger på golvet över spånet så han inte ska få jox i pälsen.
Jag börjar och se där jag kan behandla själv: Allergi - byta material, mjäll, oljebehandling… Sedan åerstår att se om det är det, eller om det är svamp eller sellnic.