God morgon 23:e Mars
Åter en strålande morgon med en sol som skiner från en klarblå himmel
Vad mycket lättare det är att komma ur sängen helt plötsligt.
Ha en riktigt bra Fredag! 

Godmorgon Gunilla. 
Ja, det kändes härligt i morse när man såg solen titta fram.
Vilken fin bild på rosen.
Ha en fin o härlig dag alla som tittar in idag.
Go'Morron Gunilla och Ludde! Och Go'Morron alla andra som tittar in i tråden idag!
Jaa, det är hur härligt som helst nu när solen lyser - och ännu härligare är det att den värmer på också!
Tack för vackra och glimrande blomster!
Idag blir det "pappersexcercis" igen - men det blir nog en stund utomhus i solen också. Bäst att passa på nu…
Ha en härlig dag allihop! 
Hade besök av 4 st söta tjejer igår morse - en av dem ser ni här:
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Gunilla F har ringt om att hon inte kan logga in, det är flera som
inte kan logga in. Något fel är det, när vissa kan komma in.
Hoppas det blir åtgärdat så alla kan logga in.
#3 Okej, jag kan logga in märker jag
Hoppas det har löst sig nu då 
GodMorgon på er Alla! Gissar att solen krymper ihop snödrivorna hos dig nu Gunilla. Här är också strålande sol
så jag tror jag tar ut mina pappershögar helt enkelt. Fast ta ut datorn känns liiite tidigt… Jag går nog emellan lite om det behövs,
kanske blir du glad att höra Andina vad Rådjuret vill att du ska veta; "genom medicinen kärleken skapar du skönheten i ditt liv"
och eftersom du gav oss din bild på den vackra, så blir det en gåva till oss alla
!
Åh, vad mysigt, Frodig! Tack! Jaaa, ett budskap från Råna till oss alla! Hon har ju en så kärleksfull blick också.

Vad skönt det låter att kunna ta ut pappershögarna! Ännu är det lite för kallt för det här och det blåser lite för mycket… skulle se 'mysigt' ut (inte) med papper över allt på marken. (Det har hänt… ;))) )
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
God förmiddag på er.
Av någon anledning kommer jag och väldigt många andra inte in på iFokus med våra vanliga inloggningsuppgifter idag.
Jag skapade mig ett nytt konto som ni ser. Men jag har ingen "rättighet" att med detta konto, moderera på sajten.
Jag hoppas att mina medisar Andina, rore och Indiania kan hkomma åt att "hålla ställningarna".
Ha det gott alla healers!
GunillaF/sajtvärden.
#8 - Jag är här Gunilla! Och ser över… ;) Ja, det är lugnt på iFokus idag - så det är inte mycket ställningar att hålla i för tillfället. Jag har förstått att ifokus-grabbarna jobbar på problemet.
Vad bra att det gick att skapa nytt nick i alla fall!
KramKram och HareGodis du också!
Andina/Sajtmedis 
#9 ja, men med det här nicket kommer jag liksom inte åt något…
Jag har äntligen kunnat gå in och skriva på support att jag inte kommer in också.
Någon hade tydligen "återskapat" lösenordet och efter det kommit in. Men jag har då ingen aning om hur man återskapar det. Jag har frågat - återstår att se om jag får något svar på det.
#10 - Jag tror att när man ska logga in så finns nå't alternativ som "Har du glömt ditt lösenord?" eller nå't. Och klickar man på det alternativet så skickas ett nytt lösenord till din epost-adress som du angivit när du regstrerade nicket. Så tror jag att det fungerar i alla fall…
Jag har också sett att det har fungerat för vissa, men inte för alla.
(Synd att inte jag kan göra dig till medis… )
#10 - Men risken är ju att du i så fall inte kan logga in i alla fall - och har fått ett nytt lösenord att komma ihåg tills du kan logga in igen…

Ääääntligen gick det att logga in!!! Trodde först kontot blivit kapat..
Det verkar vara en underbar sol över större delen av Sverige idag.
Doreen Virtue skriver att hon i en vision såg hur vi ska kupa händerna mot solen och fylla dem med gyllene solljus som vi sedan för till hjärtchakrat. Det tänker iaf jag göra idag.
Må så godis allihop!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hej på er alla!
Nu kunde jag äntligen logga in igen.
Vacker ros och underbar bild på rådjuret. Så fint du skrev Frodig.
Nu skall jag ut och handla lite har suttit ute i solen i dag!
Ha en fortsatt trevlig fredag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Men vad roligt att de tycks ha löst inloggningsproblemen nu! Kul att se er här igen! Det har varit tomt här utan er alla! Några få har vi varit som kunnat titta in.

Elpida - här har Hjärtat fyllts av Sol idag! Tack för tipset och påminnelsen!
Härlig bild, Chakra! Fjärilarna har inte visat sig ännu, de kommer nog endera da'n om vårvädret håller i sig. Humlan såg jag idag för första gången. Flugor och andra små flygfän - de är piggelina och är på G i alla fall!
Glömde ju säga Andina, att din bild på rådjuret är helt förtjudande söt. Jag såg också en liten humla igår.han visste vart han skulle vända sig minsann, han var bland pernnerna i plantaffären. Ett helt eget stort smörgåsbord hade han.
Tack alla! 
Och som Frodig skrev om Rådjurets budskap till oss alla;
Med (medicinen) Kärleken skapar du Skönheten i ditt liv!
God kväll på er.
Nu har det äntligen löst sig med ett nytt lösenord för mig så jag kan logga in som vanligt. Ska kika igenom trådarna jag gått miste om i dag.
Ha en riktigt trevlig Fredagskväll!

GOOOODIS!!! Yeeeeaaay!!! Tack för det Gunilla!
Ja, det är skönt att se att de flesta - eller alla, hoppas jag! - kan komma 'hem' till iFokus igen! Det har varit tomt utan er.::!
#20 laddat för en datorstund med tilltugg ser det ut som, Gunilla
.
#19 jag tror bestämt de var Solen själv som spred den intensivaste Kärleken idag, för oj så vackert det har varit ute denna fantastiska fredag.
Och tack för dina ord Indiania! Kanske fick du dig en liten promenad i solen i samband med handlingen idag.
Mina pappershögar dom blev kvar inne dom, för jag fick veta att jag skulle få besök under dan och att det skulle uppskattas med lite mat, såå 
maten fixades, bord och stolar ute fixades, lite dynor och dukar plockades fram ur vinterförvaringen, och sen var det bara att slå sig ner på rumpan ute i solen och invänta gästerna,
så vi har ätit ute, hört korpen, promenerat, plockat några blåsippor, druckit kaffe med chokladbit, tittat på mina gula småkrokusar, sett årets första humla (dom värkar ha vaknat ungefär samtidigt hos många av oss) och slutligen tittat en extra gång på Jupiter och Venus som fortfarande lyser vackert på himmelen
en strålande dag helt enkelt
! Ett stort TACK fyller mitt sinne
!
Fortsätt att mysa och må gott alla raringar! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God kväll,
jaha så det var fler som inte kunde logga in idag. Har haft lite abstinens idag
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.