God morgon 22:a Mars
En gyllene morgon, solen försöker kika fram. Vi får se hur det går. Det är i allafall "varmt". + 7 grader.
Känner mig fortfarande i en härlig stämning efter seansen jag var på igårkväll med Lady Oona.
Ha en riktigt bra dag alla healers!

God morgon Gunilla och ni andra som snart tittar in.
Solen skiner och det kan inte bli bättre.
Vad spännande Gunilla med seans.
Idag åker min kära son tillbaks till Berlin, han har varit här sen i söndags, det kommer bli tomt och jag vet att jag kommer gå runt och försöka hålla kvar hans energier så länge det går.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
#1 Wow majlar. Vilken himmel!

Vad härligt att sonen varit på besök! Ja man får leva på barnens energier ett tag efter de åkt iväg igen.
GodMorgon på er och hoppas ni alla får en strålande dag!
Tack för fjärilarna Gunilla
, dom känns så inspirerande, och enligt Solöga uppmanar den oss att leva vår dröm här och nu!
#1 himmel… vilken himmel Majlar!
Idag ska jag vara ute heela dan, de ska bli så skönt, jag var ju nere i en källare hela dan igår och jobbade, men nu är vi klara så nu är det ljuset och den friska luften som väntar 

God morgon till er allihopa.
Vacker beskrivning av morgonen Gunilla, här har vi också vackert solsken och 5 plus nu.
Låter fint med seansen.
En sån vacker himmel majlar, härligt när barnen är på besök, tomt när dom åker, men idag har vi bra och snabba kommunikationer som underlättar resandet.
Ha en fin torsdag allesammans.
God morgon alla. Härliga bilder ni bjuder på. Här skiner solen och det är +7 uppåt + 10 grader men jag får hålla mig inne idag också. Segt det här med förkyldningen som aldrig ger upp. :/ Hoppas ni alla får en skön dag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Go'Morron i Våren allihop!
Här har vi äntligen riktiga vårdagar - 15 grader ska vi föräras med idag. (Tyvärr får jag se våren mest 'från inomhus' p g a jobb, men ändå.)
Gunilla - Vad roligt med storseans - den måste ha varit lyckad när stämningen sitter i än.
Längtar efter att ta mig till så'na och liknande evenemang igen. Det var allt för länge se'n nu.
Majlar - jag kan förstå att det blir tomt… Men du får göra som du säger, gotta dig i de härliga energierna som ni byggt upp medan han varit här istället för att gå in i saknaden.
Frodig - Vad mysigt budskap från fjärilarna, Leva vår dröm här och nu! Ett budskap som jag behöver påminnas om ibland.
Ja, ut i friska luften med dig! 
Chakra, Indiania, Toyan - Sol ute och sol i sinne, hoppas jag! 
Skogshumblan - Hoppas din förkylning försvinner med vårsolen nu. Skickar lite 'healingbubblor' till dig - vill du ha dem, så bara plocka dem! 
Och Tack för alla vackra bilder! Ögonen fröjdas!
En riktigt mysig vårdag önskar jag er allihop! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Andina, jag tackar och tar dem gärna! Har just kört denna meditation som är så avslappnande så och känner mig piggare.
/ Skogshumblan
#10 - Bubbel på väg! :)
Ska stilla mig en stund innan jag åker iväg på jobb och lyssna igenom videon. Passar alldeles utmärkt idag!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Han som pratar har lite speciell röst, jag stängde av igårkväll för jag tyckte den kändes läskig men idag njöt jag så av den.
/ Skogshumblan
Kort rapport från Utedagen
; nyss inkommen med varmröda kinder, lite vimmelkantigt trött - och alldeles fullproppad med Vårsyre 
!!