Healing iFokus

Healing

Läst 317 ggr
[GunillaF]
1

God morgon 21:a Mars

En solig och fin dag hos mig i Västernorrland. Redan 6 grader varmt!!Hoppas att ni också får se den härliga, varma och gula solen.

Nu ilar jag iväg till jobbet. Ha en bra dag alla!

Toyan
0

God morgon Gunilla och alla som tittar in.

Solsken här också och fåglarna är i farten, härligtGlad

Önskar er en riktigt fin dag.

majlar
1

God morgon alla. Här är det lite mulet, men snart så, tittar hon fram lilla solfröken. Medan jag väntar på det så, får jag titta på koltrasten som kommer och tigger äpplen. Vem kan motstå något så fint. Jag var t.om extra till affären igår för att inhandla äpplen, eftersom dom var slut hemma, och dom älskar ju att få ett om dagen. Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

[Chakra]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

En solig vacker dag! Jag tror jag gör som draken; flyyygerGlad

[GunillaF]
1

#3 Är det en drake?! Hahaha, jag med mina "gammelögon" trodde det var en pil. Fin bild iallafall!Skrattande

SannaHolmgren
1

Idag smakade godmorgonkaffet mycket bra.

Tvätten har jag hängt ut redan, släppte också ut den ena av barnens kaniner. Hon blev jätteglad, Mia som hon heter älskar att springa fritt ute.  Nu spirar grässtrån upp här och var som hon pillar i sig, och nog går det att gräva i slänten också.

Orrarna kuttrar i mossen här nedanför, bofinken sjunger långa serenader och talgoxarna sitter och tittar nyfiket in i fågelholkarna.

Jag var på massage/healing o behandling igår. Hon är mycket duktig som jobbar, och det var också denna tjej som gjorde att jag blev mycket mer intresserad av healing. Hon får många tankar av mig idag.

[rore]
0

God morgon i tråden!!

Solen var här en sväng o sken så fint, nu har det seglat in lite moln igen,

HA det så gott!!

frodig
0

GodMorgon på er Skrattande!

Härligt att höra att det spirar och kuttrar lite varstans i landet…

Jag håller på att fördjupa mig i ämnet magnesium och hamnar där istället för här, tror jag kommer att delge er nån sorts sammanfattning senare, fast kollar först om det redan "är skrivet"…

Nu ska jag dyka ner i ett källarförråd och hjälpa min kompis röja och stuva om… smart val eller hur Tungan ute…?

[GunillaF]
0

#7 Magnesium hjälper mig att slippa ha sendrag. Började få dessa outhärdliga sendrag ungefär ett år efter att astman bröt ut, men som sagt magnesium hjälper mot detta. tar brustabletter.

Indiania
0

Godmorgon alla!

Solen lyser mede sin frånvaro än så länge men kanske den är på väg.

Jag äter B-calm med bl.a magnesium främst för att förebygga benskörhet.

Ha en härlig onsdag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Skogshumblan
0

God eftermiddag på er.

Kikar in som hastigast och önskar alla en fin dag, kram på er!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.