God Morgon 20 mars
Go'Morron allihop!
Idag har jag slagit Tuppen med hästlängder - klev upp vid 3…! Men så somnade jag tiiidigt igår kväll också ('slut' efter att ha jobbat 'dygnet runt' i några da'r).
Två tredjedelar av mars har ju passerat redan - jag hänger inte med tiden längre… Idag ska det bli lite kyligt igen (0-3 grader) burr. Vedspisen får jobba idag igen. Men imorgon ska vi få upp till 12 grader
!!! Åh, vad jag längtar till imorgon!
En härlig vårdag önskar jag er alla! 
… Ska nog ta och väcka Tuppen snart…
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon på er.
Tack för vackra bilder.
I dag har ni verkligen varit "uppe med tuppen". T.om före tuppen.
Kanske är det för att riktigt hinna fira vårdagjämningen som är idag. Dag och natt lika långa på hela jordklotet.
Nu ska jag strax iväg till jobbet.
Ha en riktigt bra dag!
God morgon alla. Säger som Gunilla. Tuppen är inte att räkna med när ni är igång klockan 3 och fyra. Hujeda mig.
Fina bilder som vanligt.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Godmorgon på er!
Vad tidigt ni var uppe i dag
Det kan jag inte säga att jag var men pigg och utvilad känner jag mig.Haffet puttrar så gott i köket, var in till granntanten ganska yrvaken med tidningen så nu väntar en härlig frukost.
Det är vårvindar friska ute och lite varmare än i går.
Fina bilder ni bjuder på!
Ha en alla tiders bra dag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon eller dag!klockan är snart 12 här i Finland.
Solen skiner och vi har +6.
Jag är då tvärtemot er andra för jag somnade klockan 3 inatt.
Ha en riktigt skön dag allihopa!
Vackra bilder!
Här är det helt underbart ute, tolv grader, strålande sol och ingen särskild blåst alls. I helgen som gick städade jag min balkong grundligt så nu ska det bara tas fram dynor och läggas på en ny duk på bordet. Sen ska jag sitta där och njuta, har perfekt sydvästläge på balkongen så det blir många soltimmar 

God eftermiddag.
Nyss kommit hem och måste titta in och se hur ni har det.
Snön som föll i morse är borta, solen tittar fram och det är plusgrader
Ska vara hundvakt om några timmar.
Ha en fin fortsättning på dagen allihopa!
Och vilken 'träbit' - den ser så len och mjuk ut!