Healing iFokus

Healing

Läst 3594 ggr
Andina
0

Go'Morron 17 mars

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Goder Morgon alla helande själar!

Har varit vaken sedan 4 och välkomnat Gryningen! Med öppet fönster hör jag hur småfåglarna sakta vaknar till allt efter som ljuset tränger in. Det är helt ljuvligt!

Om en stund hör jag nog hur ni vaknar till också. Glad Vakna stillsamt och lugnt… och gona er ordentligt, det är ju lördag!

En lördag som jag hoppas blir fin för er allihop!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Chakra]
0

Godmorgon Andina och alla som vaknar till liv denna lördagsmorgon!

#0 Så fin katt och en fantastisk bild från naturen, Andina!

Småfåglarna sjunger högt, och själv vaknade jag av deras sång.
Lyssnar på radio och dricker kaffe, och surfar runt i världen.

Vet ni att det finns en tulpansort som heter piontulpan? Köpte en sådan igår, och den är så vacker. Har inget foto än.

En fin lördag till er alla!

Lynxx
0

Mor'n.

Härlig lummig grönska på bilden Andina - den ger lugn :-)

Ja vakna 02:33! Morr!

Så nu ere väl snart dags att knoppa in. :-/

---

Beställt billett till Benny Rosenqvist:s storseans den 26/3 på Hotell Rival Sthlm

Han kommer till Gbg & Malmö åxå - om nu ngn skulle vara intresserad.

Katthiss - Cat elevator:

https://www.youtube.com/watch?v=UymiqUQ1xkI

Ha de!

/L

Lynxx
0

Hotell Rival:

/L

[GunillaF]
0

God morgon på er.

Härliga bilder och filmer i tråden!Kyss

Vaknade för en stund sedan och känner mig fortfarande trött. Men en mugg kaffe till så kanske livsandarna kommer tillbaka.

Dagen ägnas åt hushållsgöromål och så jag hoppas på att kunna sitta ute i solen en liten stund. Längtar efter en promenad, men det får jag lugna mig med tills det känns bättre i benet.

Ha en riktigt strålande, lugn och fin LördagGlad

frodig
0

och nuu masar jag mig in här Oskyldig

Go Förmiddag på er allesammans, jag har rensat och sorterat papper under förmiddan, och "fick inte tillåtelse" att gå in här innan jag var klar

Nu är jag klar!!! Skrattande

Ha de fint med era bestyr allihopa, denna fina lördag, som är jämngrå här på mina breddgrader!

Indiania
0

God förmiddag gott folk!

# Andina vilken underbar naturbild! Glad

#5 Tack för fin musik Gunilla Flört

#6 Grådag här också, passar att få lite gjort inomhus.Vilken fin diciplin du har! SkrattandeFör mig är det lite si och så med den saken.

Ha en bra lördag alla! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Amandla
0

Jag är helt fascinerad över godmorgontrådarna på olika sajter här på iFokus, så många som vaknar av sig själva så tidigt på morgnarna! Jag har alltid varit morgontrött, försov mig ofta redan när jag gick på lekis Tungan ute

frodig
2

#8 Amandla, du kanske är kvällspigg då istället, och får se alla fina solnedgångar Cool!

# undrar om nån annan tänker vakna 4 imorgon också, då kanske det är en vårepidemi eller nått på gång här Glad

Och du Indiania, dom där si och så-dagarna har jag döpt till Drälldagar, och så brukar jag berätta för mig själv att jag verkligen behöööver dom, för att må bra Kyss!! …kanske ett användbart tips Tungan ute

Amandla
0

Japp, kvällspigg det är jag! Får ständigt vakta så jag inte vänder på dygnet, helt tvärtom blir det aldrig men det är så onödigt att vara uppe till fyrasnåret för jag sover ändå inte något mer än annars.

Känner mig lite duktig nu, har tvättat fönstret i mitt sovrum och dammsugit nästan hela lägenheten förutom sönernas rum, det får de allt ta hand om själva Skrattande

Skogshumblan
0

Blir ett godkväll idag.

Hoppas ni alla haft en fin dag.

Om man bortser från att jag försökt kvala in i Darwin games lite idag har dagen varit skön. Har fått en del insikter idag som känns spännande och sköna att ha fått. Ska försöka förvalta dem väl.

Ha en fortsatt fin lördag och fortsatt trevlig helg alla fina här!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaF]
0

Go´kväll Skogshumblan och alla andra.

Låter spännade med dina insikter Skogshumblan Flört

Här har det varit en solig och blåsig dag. Men det funkade alldeles utmärkt att sitta i lä och sola och dricka kaffeGlad

I förmiddags hade jag en healing på en katt som jag hoppas blir piggare, restan av dagen har jag "latat"mig.

Ha en fortsatt bra Lördagskväll.Skrattande