Healing iFokus

Healing

Läst 1029 ggr
[GunillaF]
2

God morgon 16:e Mars

God morgon alla

Solen skiner, fåglarna kvittrar och det är Fredag.

Kan det bli bättre?!

Ha en riktigt, riktigt bra dag!Glad

[rore]
1

God morgon Gunilla och till er andra som kikar förbi.

Grå väder har vi här men med pluss grader o det är ju fintTungan ute.

Hoppas ni alla får en fin o skön helg oavsett vad ni tar er för med.

Skogshumblan
0

God morgon alla i tråden :) Grått och lite ruggigt väder ute men det kansk blir bättre framåt dagen? Det är hur som helst helg snart och jag hoppas att ni alla får en skön helg!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Chakra]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Hoppas ni vaknar till en skön fredag och en varm kommande helg!

frodig
0

God Morgon från mig också Glad!

Koltrasten och jag "gjorde" denna morgon vid fyratiden redan, och kanske var det den lilla rackarn som inspirerade mig Kyss, för nu är jag full av energi och ser fram emot en lång, kreativ röjar/fixarhelg

ohoho… hur ska detta sluta Tungan ute

majlar
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla. Nu snart bär det iväg till Kalmar och vernissaget. Det ska bii så kul att träffa sonen igen, det går för lång tid mellan gångerna.

Ha en fin helg och var rädda om varann.

frodig
0

#5 Lycka till Majlar och ha det så trevligt Glad! Fin skata!!

Andina
1

Go'Morron allihop! 
Och tack för hur härliga bilder som helst! Skatan Majlar - vilken härlig bild på byggnadsarbetare!

Härlig energi i tråden också - jag norpar åt mig och hoppas få lite fart på min egen energi också. Det är mysigt när man gör morgonen innan tuppen hunnit vakna, Frodig, jag njuter verkligen när jag vaknar pigg 'före ottan'.

Ska flänga runt på lite måste-ärenden och leta ställen till workshop idag - "så det kan behövas lite "vårenergipåfyllning".

Idag är det mulet och blåsigt här - men solen ska titta fram så småningom förutspår Siarna! Igår var det helt underbart varmt i solen - och vips, så blev det nästan höst i ett enda slag… och kallt.

Ha det så mysigt med din son, Majlar!

Och ha en fiiin vårfredag allesammans! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Toyan
1

God morgon alla.

Härliga bilder, tack för det.  Tycker det är så roligt att titta på när dom bevingade byggnadsarbetarna är igång.

I bland är det pinnar som är längre än dom själva och i bland tappar dom materialet och ser ut att sitta och fundera på en annan strategi, skam den som ger sig.Glad

Halvbra väder här, har inga bestämda planer idag, spännande att se vad dagen ger.

Ha det gott allihopa.

Bybo
1

Löööv lööv

frodig
0

#7 hehe… efter en lååång dag har jag redan hunnit ta mig en middagslur Oskyldig,

men nu ska jag ge mig iväg ut jag också på ärenderunda, det är 10 modiga plusgrader därute!!

Elpida
1

Jag tar lite friday love Gullenilla!!!

Jag ska alldeles strax stänga ner datorn och promenera hem i vårvädret. Känns skönt med helg! Lite kalas, lite städning i gamla huset, lite zumba och mycket mys!!!

Må så godis!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaF]
1

Härligt att ni tar för er av "Lööööven"!Kyss

Trevlig helg!