Healing iFokus

Healing

Etikettupplevelser
Läst 5051 ggr
Tina S
0

ENHÖRNING

Idag fick jag höra ordet enhörning flera gånger.Min guide sade att enhörningen vill vara i kontakt med mig från och med idag.Han(guiden) sade att jag skall fråga här på fokus mera om enhörningen.Jag vet hur dom ser ut, vill gärna veta mera detaljer,TACK!Glad

[GunillaF]
0

Kan inget om detta så jag googlade. Fann intressant info här Skrattande

Hornet på enhörningen anses ha magiska krafter, bland annat att hela.Flört

[GunillaF]
0

Det kan ju vara så att Enhörningen är ditt kraftdjur?! Fråga dina guider eller enhörningen.

fotoninja
0

jag har ett enhörningshuvud tatuerat Skrattande

[Chakra]
0

Kommer att tänka på "Tredje ögat"

Tina S
0

Hej!Tack Gunilla!Jag var också och googlade tidigare på förmiddagen.Jag tänkte främst på om någon annan har egna erfarenheter av enstöringar.

Jag frågade min guide innan jag skrev hit, men han tycker att det är bra för mig att ha mera kontakt utåt för vi är ändå så intensivt i förbindelse med varandra.(speciellt nu när jag är sjukskriven)Det är också så att jag borde lära mig att ha mera tålamod för jag vill att det skall hända nya saker hela tiden.

Igår köpte jag mina första änglakort på loppis(oöpnad förpackning)Fick mycket intessanta svar .Det där med kraftdjur låter intressant!

Har också funderat på en liten tatuering,får se vad det blir:)

Har läst om tredje ögat men det är en tid sedan,skall läsa på nytt!Tack för tipset.Glad

fotoninja
0

#5 enstöringar? Skrattande mjo, lite ensam och har inte så många vänner, så lite enstöring är jag nog. Glad

Amandla
0

Jo, enstöring vet jag fler som är… fast jag brukar säga att jag är en social ensamvarg Flört

Enhörning ja, när jag började min medvetna andliga utveckling för femton år sen träffade jag ofta på en enhörning när jag mediterade. Den gav mig en väldigt lugn och behaglig känsla, som att hela universom är gott Kyss och också en känsla av att se allting ovanifrån, att ha överseende med det mesta och känna frid istället.

Morris.
0

Jag fick också upp att enhörningen är ditt kraftdjur, vad nu ett sådant är Hihi ^^

Hihi, jag hinner inte ifatt min inre medialitet kunskapsmässigt känner jag!

[skymningsaga]
0

oh, jag har en enhörning som skyddar mig i mina meditationer. Hon kommer alltid. först hade jag en bevingad häst som alltid var hos mig sen så byttes han ut mot henne. När jag mediterar och kommer på sniskan eller det kommer in något som inte skall vara där så kommer hon alltid fram och ber mig hoppa på hennes rygg så hon kan skydda mig.

Kan vara likadant för dig jag vet inte. Mediterar du mycket?

Tina S
0

GladSorry!Enhörningen skall det vara .

Tack för svaren.Blir intressant att se vad som händer med enhörningen framöver.Har också förstått att jag skall i framtiden hålla på med healing.Skriv gärna till mig om ni får upp något om min healing gåva.

Tina S
0

Skymningsaga!Vet inte om jag direkt mediterar nuförtiden för jag har direktkontakt.Mera som avslappning och ibland visar dom vackra bilder och sådant för mig.

Jag har direktkontakt med mina 2 guider,skyddsängeln och Isä=pappa på svenska men han är inte min biologiska pappa:)

Tur är att de vet när jag behöver få lugna stunder utan dem, så att det inte blir för mycket av det andliga.