Healing iFokus

Healing

Läst 616 ggr
Indiania
0

Spännande!

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

Jag såg Venus igår och det lyser som ett stort klot. Ska försöka att se efter Jupiter ikväll. Visst är det spännande och vackert.

Indiania
0

Ja nu är det ju klart väder så hoppas vi kan se Jupiter. Glad

[Chakra]
0

Tack, det ska jag titta efter ikväll!Glad

Skogshumblan
0

Så spännande! Tack för tipset.Kyss

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Andina
0

Åh, jag kunde inte se… Gråter För mulet…

Men ska ta mig en titt om en liten stund igen. Hoppas det har blivit klarare då..

Tack för tipset, Indiania! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

Här är det klart väder så jag fick se Venus och Jupiter, det var fint att se. Om ni inte ser detta i kväll så håll utkik resten av veckan.Glad

[Chakra]
0

Jag såg inget igår, men ska kika vidare…

frodig
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ikväll blir det kärleksdans på himlavalvet Skrattande

frodig
0

http://svt.se/2.108068/1.2740352/venus_och_jupiter_i_karleksmote_pa_kvallshimlen

"Venus och Jupiter i kärleksmöte på himlavalvet" säger dom på svt

[Chakra]
0

#8 Den som ändå vore en planetSkrattandeFlörtMan kan alltid önska!

Ska titta ikväll! Tack!

majlar
0

Igår såg jag Venus och jupiter, dom är nära varann nu, och så vackra, som diamanter.

frodig
0

#11 Ja Majlar Glad, jag såg dom också igår kväll… och det ser ut att bli helklart väder här hos mig ikväll så nu blir det ut på spaning Skrattande

#10 Chakra, vilken känsla va Tungan ute… Ibland när jag ligger i mellanlandet mellan sömn och vaken eller i nån annan djup meditation händer det att jag "ser" jorden uppifrån… och de är en fin känsla

Prova ska ni se om det funkar, börja visualisera jorden sett uppifrån på valfritt avstånd, kanske så att ni ser hela klotet. Gör det då och då, och kanske kommer upplevelsen förändras och ge er en liten "gåva"

Det var under en regression jag upptäckte första gången att jag kunde "se" jorden uppifrån, och nu återvänder jag dit ibland Glad

Andina
0

Inatt när jag kom hem försökte jag hitta Venus o Jupiter… Men jag kunde inte förstå vilken som var vad. Det enda jag "kände igen" var Karlavagnen. Och de/den är ju inte fy skam heller! :) Hoppas jag kan få syn på dem inatt!

Att titta på stjärnorna är häftigt! Jag kastas alltid in i barndomen när jag gör det. Då, som nu, så älskar jag att bara titta på stjärnhimlen och 'prata med stjärnorna'! :)))

#12 - Härligt, Frodig, att se jorden från ovan. Det har jag gjort nå'n gång i "uku'er". Ska nog ta en meditation endera dagen, inspirerad av dig, att visualisera jorden ovanifrån! Det låter så "gott"!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

frodig
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

vi kanske ses däruppe då Andina Flört

här hittade jag lite hjälp för att hitta på kvällshimlen:

http://www.popast.nu/2012/03/nu-blir-jupiter-och-venus-showen-som-bast.html

frodig
0

pst… nu syns dom trona på himlavalvet högt i sydväst, för er som har klart väder Glad

Tack för att du tipsade oss Indiania Kyss, hoppas du får se dom ikväll igen nu då!

Indiania
0

#15 Jo då jag såg dom, hade tur för sen gick ett moln över Jupiter men de lyste starkare i förrgår.Kyss

Hoppas ni andra ser också!

Bybo
0

Jag ser och har sett sedan de var nära månen i feb. Underbart!

Indiania
0

Jaa visst är det underbart Bybo! Flört

Bybo
0

#18 Jaaa, jag blir salig! Och, fantasifull som när jag var barn

Indiania
0

#19 Häääärligt! Flört

Bybo
0

#20 :))))) Ja, tur ändå att man är fantasifull

[Chakra]
0

Sååå vackert! Har sett dom ikväll!GladLyste så starkt!

Lynxx
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja var ut & provade att ta lite bilder Glad:

#1 - Eh…närbild - typ.

/L

Lynxx
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

/L

[GunillaF]
0

Fina bilder Lynxx.Glad

Hos mig är det klart väder och har varit i flera nätter nu så jag har sett dem tydligt och klart. Så vackra!Glad

Lynxx
0

Flört

/L