Stort behov av er hjälp
Hej allihopa
Jag vänder mig till er då jag är rejält orolig för min lilla mamma. Min mamma har fått influensan och har legat sjuk i över en vecka nu. Men det oroväckande är att hennes kropp inte verkar orka bekämpa sjukdomen. Hon har haft galet hög feber hela tiden (över 39) och har fått åka in till sjukhuset två gånger för tester. Hon orkar inte äta och knappt prata och hon som är byggd som en liten fågelunge och väger typ 54 kg som det är…ja ni kan bara tänka er. Jag brukar ha en stark magkänsla när människor omkring mig bli sjuka och det som känns fel är att hon inte verkar ha ett uns kämpar-glöd och det känns riktigt olustigt. :(
Jag sitter 5 timmar ifrån henne och känner mig så otroligt maktlös, jag känner att jag behöver hjälp med att förstärka den healing jag sänder henne.
Så snälla snälla om ni vill hjälp henne!
Jag lägger upp ett foto på henne oxå om det underlättar. Hon bor i Karlskrona nere i Blekinge.
Tack på förhand/oroliga Eleri
Hu vad jobbigt. och extra frustrerande när man är så långt ifrån geografiskt.
Måste få fråga innan någon börjar skicka healing. Har din mamma gett tillstånd att vi skickar? Frågar därför att man skickar inte healing till någon som inte bett om det eller gett sitt tillstånd. Healing är kraftfullt och kan kännas "besvärande" om man inte är beredd på den.
Hon tror själv på healing och jag har skickat iväg meddelande till henne att jag kommer be om distanshealing 
#2 Ok. Då skickar jag till henne kl. 18.oo ikväll. (Jobbar, så det går inte förän då)
Tack snälla!!!!!
Jag är så tacksam!!! Kramar!!
#4 Kram!
Jag skickar till din mamma under dagen Eleri!
Varm kram till dig 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Är också med och skickar till din älskade mor. Kram

Tack snälla!!!!
Jag kan också vara med klockan sex!
Kram eleri!
Underbara ni, tack snälla
Jag skickar ikväll! Hoppas din mamma snart mår bättre och piggar på sig.
Hej fina Eleri!!!!!
Ska göra så gott jag kan! Kraaam <3
Det klart jag försöker
. Kram
Var rädda om varandra
Jag hoppas det vänder för din mamma nu Eleri!
Tack såååå mkt för er hjälp

Vet du om dom har tagit en test för Mycoplasma infektion ?
Det har varit många fall av Mycoplasma i södra Sverige i vinter.
Sjukvården missar många gånger denna infektion och den kräver väldigt stark antibiotika eftersom den vanliga antibiotikan inte hjälper.
Fick själv detta för några år sedan och först efter tredje antibiotika behandlingen tog man tester på mycoplasma och bytte till en starkare antibiotika.
Då hade jag väldigt hög feber över 40 grader o var helt apatisk och trodde jag skulle dö.
Var en av läkar kandidaterna på akuten som till slut tog ett test på Mycoplasma och hittade problemet.
Så har dom inte testat detta så be dom göra det.
Lasse
Det vet jag inte Lasse, men jag ska ringa mamma i morgon och fråga! Tack snälla för tipset! Det svåra är bara att mamma inte tål pencillin, så de måste hitta en alternativ lösning för att hjälpa i så fall.