Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 759 ggr
julklappen
2012-03-12 10:18
0

Energi?

Hur får man mer energi,ork och styrka till sin själ och till sin Aoura(vet inte om jag stavade rätt?) Jag känner mig helt utpumpad på energi och kraft.

Indiania
2012-03-12 11:05
2

Det finns olika sätt att få mer energi. Att andas på rätt sätt tex qigongandning är bra. Sätt tungspetsen i gommen framför överläppen och ta ett djupt lungt andetag sedan släpper du tungspeten kraftfullt och andas ut, hoppas du förstår hur jag menar.

Affirmera och tänka positivt är bra, du blir vad du tänker. Tar du promenader ute i friska luften? Det tycker jag själv hjälper väldigt bra och samtidigt njuta av grönskan och annat du upplever.

Ha inte för höga krav på dig själv och försök slappna utav och acceptera dig själv på rätt sätt - tyck om dig för den du är.

Kramar till dig! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
2012-03-12 12:19
1

Du har fått bra förslag av Indiania.

Jag tillägger att så långt det är möjligt omge dig med positiva människor. Gör dig av med de som är energitjuvar om du har några sådana personer i din närhet.

SannaHolmgren
2012-03-12 14:51
1

Även basala grundläggande saker kan hjälpa i kombination med ovanstående. Solljus, sömn, mat, dryck, skratta ihop med vänner.

Gör ett besök hos någon som du tycker om, ta en kopp kaffe ihop. Planera något roligt för framtiden gärna med en vän.  Även massage kan hjälpa, värt varenda krona om du går till en massör, nårgra gånger.

med mera

All lycka!

julklappen
2012-03-12 15:16
1

Tack för svaren.

Skogshumblan
2012-03-13 06:13
0

Julklappen, du har som redan sagts fått jättebra svar. Mitt tips är att du hittar någon form av positivt tänkande som du börjar din dag med att tänka eller säga tyst för dig själv. Har själv provat meditation och detta med tankar och det har hjälpt mig mycket! Hoppas du snart kommer igen till den pigga och glada du vill vara.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.