Healing iFokus

Healing

Läst 301 ggr
majlar
0

God morgon 11 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Goder morgon alla sköna. Igår kväll sjönk temperaturen och det blev kolsvart på himlen och det började hagla, det var nästan lite obehagligt då det kom så fort. Som tur var så var det över på några minuter, men man undrar ju, vad är det som händer.

Idag är det lugnt och lite kallare. Nästan som aprilväder.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Indiania
0

Godmorgon Majlar och ni andra!Glad

Så det haglade hos dig i går, det var lite kyligt i luften…..ja vädret ändrar sig fort men snart blir det vår.

I dag blir det nog en tur till dottern!

Ha en härlig söndag!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Toyan
0

God morgon!

Här blev det också väldigt mörkt under sen em, såg ut att bli regn men det blev bara väldigt blåsigt.

Nu lyser solen och det är plusgraderGlad

Vackert med vårblommor majlar.

Oavsett väder så önskar jag er en riktigt fin söndag.

[Chakra]
0

Godmorgon alla!

Skön söndag till er!

Skogshumblan
0

God förmiddag alla. Ja mars är verkligen alla årstiders månad! Men det är på sitt sätt charmigt. Tror jag ;) Idag har städ-dillen tagit min man i besittning så jag får antingen hålla mig ur vägen eller hjälpa till. Gissa vad jag väljer? Ja, hålla mig undan såklart!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
0

#4 Vad härligt det låter Skogshumblan, håll dig undan! Skrattande

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

God förmiddag. I dag blir det hemfärd för mig efter en trevlig helg i Dalarna. Ha en bra Söndag!

Andina
0

Go'Morron allihop!

Idag har vi strålande sol och 5-6 plusgrader. Sent på kvällen igår när jag åkte hemåt så vräkte regnet ner - det kändes mer som höst än vår. Men idag ska det väl vara vår! :))

Vad 'mysigt' att din man får städ-dillen, Skogshumblan! Bra, håll dig lååångt borta. Och njut! :)))

Tack för sköna bilder i tråden!

En riktig go' dag på er allesammans! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

SannaHolmgren
0

God skön vårkväll.

Några av barnen är ute fortfarande och borstar vinterpäls från ponnyerna, leker i skogen, och är så glada. Två av kaninerna skuttar ihop på gräsmattan och är vansinnigt förälskade, så som bara kaniner kan vara.

Jag har idag varit med Den Minsta som nyss fyllt 8 på barnmottagningen på sjukhuset, hon har kraftig UVI och mycket hög feber. Som tur var fick vi åka hem med antibiotika och hon slapp bli inlagd. Det onda håller vi i schack med alvedon, roliga barnfilmer och sagoläsning i mammas knä. Roligast på sjukhuset var att få åka rullstol i korridoerna för det gjorde så ont att gå, Näst roligast var två isglassar, en klubba och en film som personalen trollade fram mellan smärtlindring och provtagning. Stackars min lilla -

Nu ska jag ut på en sen ljum kvällspromenad och få lite luft på flera plan.

Hoppas ni alla får en mycket bra vecka, om ni vill så tänk på Linn ikväll, vi hoppas på en piggare dag i morgon.

många hälsningar

Sanna -

Skogshumblan
0

Sanna, vilken kämpe hon är din dotter. Hoppas hon kryar på sig snabbt och att du kan få ladda om lite i kväll på promenaden. Stork kram från en annan mamma som just haft sjukstuga.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.