Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 662 ggr
gnagarlover
0

min första healing

fick min första healing igår och fy för den lede va jag har ont idag

crikarlshamn
1

Inte sà mycket att gà pà men du kanske kan kontakta din healer och fràga om lite distans ljus mot det onda?

I ljus,

tarotlasse
0

Hej det är inte ovanligt att besvären ökar direkt  efter eller dagen efter  en healingbeahandling för att sedan bli mycket bättre.

Healingen startar en process i kroppen vilket vissa märker av som att symptomen ökar men det är bara tillfälligt för att sedan bli bättre.

Ngt din healer borde informerat dig om att detta kan ske efter en behandling.

Jag hade själv vid ett tillfälle där en person med eksem  som sa att på natten och dagen efter blommade eksemet upp och var det värsta hon varit med om. Sedan försvann det lika fort som det dök upp och har inte återkommit igen.

Lasse

gnagarlover
0

hon informerade mig men jag trodde inte att det skulle öka så drastiskt.men idag är jag nästan ok igen bara en väldans trötthet kvar=)) så sänd mig lite energi e ni snälla=))

Andina
0

Hej Gnagarlover! Du har fått bra svar här och jag håller med om att det inte alls är ovanligt med "förstförsämringsbesvär". Men det är "bara" ett tecken på att din kropp tagit emot healingen. Din trötthet kan också bero på att du faktiskt varit trött - men inte förrän efter healingen och att du slappnat av "lyssnar" du till din kropp, d v s känner efter och känner tröttheten.

Ta det lugnt och fint idag, slösa inte på all energi som du fått på allt möjligt nu, utan låt den verka i din kropp istället! ;)

Välkommen hit, vill jag också önska dig! Skrattande

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

Hej Gnagarlover!

Du har fått så fina svar här om hur healingen kan verka så jag skriver mest för att hälsa dig Välkommen till oss! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

gnagarlover
0

tackar=))