Önskar healing
Hej alla på healing!
Jag mår faktiskt inget bra med en massa sorg i hjärtat och det känns som om jag ska gå sönder inuti i tusen bitar. Behöver hjälp att bli hel igen och åter bli varm och kärleksfull och inte behöva gå med denna ständigt frusna själ.
Om ni ville vara så snälla och skicka mig lite healing?
Tack!

ärna Hej Morris jag skickar gärna healing till dig och är redan nu helt övertygad om att du behöver balansera sitt solar plexus chackra och att dom kommer arbeta mycket med dina känslor.
Men detta kan bli lite tufft inte ovanligt när man arbetar med just känslobiten att man kan bli riktigt labil direkt efter healingen och att man blir deppig ngn dag vilket är en del i procecen.
Så när vill du planera indetta så det passar dig jag kan skicka healingen redan i natt så närker du inte mycket av det för utom lite deppighet i morgon men den släpper snart o du kommer må bättre.
jag skickar alldrig healing till ngn utan bestämt en tid för detta då du kan behöva koppla av och bara ta emot under healingen.
För Healingen kan vara väldigt kraft full och man kan bli väldigt påberkad av healingen då man kan bli urslig få svårt med balansen pulsen kan skena i väg osv och då är det bra att man har möjlighet att koppla av o inte framföra ett fordon eller liknande för det kan skapa en farlig situation om man somnar elelr för ett yrsel anfall när man kör bil vilket ett flertal personer tyvärr fått uppleva.
Så bestäm en tid så ska jag försöka fixa till det så jag kan skicka den tiden.
Lasse
Hej Morris!
Jag skickar till dig om 5 minuter. Du kan gärna ligga ner och slappna av.
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Lasse, du kan få skicka nu om du vill. Vill gärna uppleva känslan och se om jag märker någonting. Tack ^^

ok sätter i gång om ca 5 minuter o kan ta upp emot en 20 till - 30 min
SÅ får vi se vad som dyker upp.
Lasse
Jag lägger mig och kollar på TV undertiden. Tack ^^

Hej igen Morris Jag vet inte riktigt vad jag ska börja visst var det som jag trodde dom började mycket riktigt med solar plexus och med hjärt chackrat.
För att sedan fortsätta med att arbeta med ditt huvud.
Men mycket annat kom fram under healingen dels blev jag väldigt sugen på choklad eller söt saker och fick en ångest av detta.
Så vet inte om du gärna tröstar dig med söt saker när du känner dig nere.
Sedan så kom det upp en massa måsten o krav och jag fick svårt att koncentrera mig på vad jag skulle börja ngn stans.
Så mitt råd till dig är att sätta ner kraven på dig själv och på alla måsten för det skapar en tyngd o en ångest o rastlöshet för dig.
Du borde unna dig en helg utan krav eller måsten och bara ta hand om dig själv men ta med ett par huvud värks tabletter för risken för spännings huvud värken kommer när du får koppla av släppa kraven och annan press.
Fick även upp att när du är klar med ngt du planerat så kan du inte riktigt släppa det utan tänker vidare på hur du kunde göra det bättre medans du samtidigt är inne nästa planering och då är risken att du blir okoncentrerad.
Jag skulle rekomendera dig att gå en kurs i Mindefulness att leva i nuet att inte tänka till baka eller planera för mycket framåt utan tänka på det som pågår för stunden.
För det kan ge dig en struktur som gör det lättare för dig känslomässigt och släppa gamla saker som tynger dig o även lätta på dom krav du ställer på dig själv.
Som sagt vad det dom gjorde i dag var att dom arbetade mycket med solar plexus och med ditt hjärt chackra och där mycket av känslolivet finns.
Det borde du kunna känna av i din avslappning sedan så arbetade dom en del med huvudet vilket du kanske kunde märka för jag blev själv lite yrslig när dom arbetade med huvudet om du är lite yrslig nu eller kan vara det i bland. Men framför allt var det detta med koncentration o rastlösheten dom arbetade med där.
Jag hoppas i alla fall att detta kan hjälpa dig på vägen o få dig att tycka om dig själv först o främst.
Lasse
Lasse, vad mycket information du fick in. Du har så rätt! Du är riktigt duktig! Kände väldigt mycket i solar plexus och gör ännu och en enorm trötthet i huvudet och "lightheaded" liksom. Inte riktigt yrslig, men groggy liksom. Och jag kände hur jag blev lugnare och mer avkopplad ju längre tiden gick.
Jo jag känner själv att jag behöver jobba med mig själv, prioriteringar och energier samt att leva i nuet.
Jo visst, pefektionist ut i fingertopparna, blir nog aldrig helt nöjd med saker. Kan alltid utvecklas och göras bättre.
Haha, ja choklad går åt i stora mängder här, men det är kanske bättre än chips och alkohol. :P Blir gärna några risbräck att tugga på istället för en kaka till teet eller mellan måltiderna. Åt faktiskt lite chokladfromage då som jag hade gjort tidigare. Kände då att jag borde äta något nyttigare, så mer rätt kunde du inte ha.
Huvudvärken stämmer också. Märker det när jag inte har så mycket. När jag kopplar av, då får jag igen tusenfaldt.
Nu är jag trött så jag ska gå och sova så kroppen får extra energi att fortsätta heala sig.
Tack så mycket, Lasse ^^ Nu känns det väldigt lugnt och tryggt och stablit i kropp och själ och lagom trött. Känner mig faktiskt tillfreds, något som jag inte gjort på länge.
Mycket insikt och lärdom fick jag av dig. Tror detta gav mig mer än om jag skulle gå till någon inom sjukvården och prata.
Prioriterinagar och att lyssna till min kropp mera. Vilka behov som finns med mera.
Åter igen, Tack ^^
Är det någon annan som vill skicka, så är ni välkomna. ¨,

Hej Morris jag måste fråga dig en sa vilket inte riktigt har med din hälsa att göra men det var attjag fick till mig att du är en väldigt kreativ figur vilket förstärker din perferktionist.
Men då vill jag tippsa dig när att känns det tungt o jobbigt ja då är en titt på det du skapat och det du har gjort som du är nöjd med själv detta är ett mycket enkelt sätt att må mycket bättre med sig själv när man går igenom det man har gjort som man är nöjd o tiilfredställd av och en sådan enkel sak kan lätta uppstämmningen enormt när man koncenrtrar sig på den man är nöjd med under livet. i stället för att fastna för det som är lite jobigt för stunden.
Lasse
Hej Morris!
Jag har skickat mellan ca 06:00 och 06:20.
Fick in
-mycket jobb på bas chakrat .
- en del stress över bröstkorgen.
/ Jord
Hoppas du sovit gott i natt Morris. jag kände din oro i hjärtat men det lugnade sig efter ett tag.Hoppas din dag blir bra!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jag säger som Indiania, jag hoppas att du haft en god natt med lugnande och avslappnande sömn.
För min del blev det väldigt sent när jag skickade till dig. Jag hoppas att du sov gott då.
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Kreativ ja, gör en massa. Ska tänka på det.
Förresten, jag har sovit som en stock inatt! ^^
Tack alla ^^
Känns mycket bättre idag och när jag vaknade sken solen! :)