GodMorgon 9:e mars
God Morgon på er!
Ser ingen morgontråd här ännu så jag tillverkar en då
!
Jag hoppas natten varit god för er alla, trots solstormar och fullmåne…
eller kanske tack vare, vem vet…? 
Jag släcker ner min elektronik nu, ska göra mina morgonbestyr och sen passa ett tåg 
Ha det gott och sköt om er idag
!
God Morgon på er !
Ja idag var det fest i stugan med två födelsedagsbarn 
Önskar er alla en skön dag 

God morgon!
Nja, har väl sovit så där de två senaste nätterna, vaknat stup i kvarten och drömt en massa däremellan. Jag som aldrig påverkades av fullmånen tills för ett halvår sedan..
Grattis våra födelsedagsbarn!!!!
Fredag - igen! Riktigt skönt ska det bli att ha soffhäng med familjen, det är så mycket i veckorna annars så fredagen blir nästan helig!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Go'Morron allihop!
Och tack för alla go'a Grattisar! 
Jag vet inte om det var solstormen som fick datorn att formligen 'skrika' igår - eller om den bara var trött. Men jag hoppade högt i alla fall. Hoppas den är på bättre humör idag.
Nu ska jag mysa och gona mig en stund innan jobbet tar vid.
Jag önskar er alla en riktigt mysig fredag idag! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon, god morgon! Sitter och längtar till våren (!!!)… *suck* men ni får ha det bra, allihopa!!
#7 Ja men visst är det härligt att vi har våren att längta till!
Tiden går så fort….
" Var nära naturen - var när dig själv "
God förmiddag kanske man ska säga nu. Har varit ute på min dagliga promenad och fåglarna flyger kors och tvärs som reaplan fram och tillbaka. Lyckliga över att det äntligen trots all snö som kom igår snart är riktig vår.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
#6 - Tack Toyan! 
Jag undrar om inte våren är på väg hit nu i alla fall, för idag och framöver i veckan ska vi få flera plusgrader, enligt vädersiarna. Imorgon ska vi få hela åtta stycken härliga plusgrader!
Det ser jag fram emot!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#6 Tackar!
God middag.
Har lånat en dator en liten stund, det är för plåttrigt att skriva på mobilen.
Har en bra vistelse i Dalarna hos dottern, mågen och barnbarnen.
Ha en bra Fredag alla healers!

Hej alla!
Vaknade vid 12 så det är fortfarande morgon för mig. Ställer alltid om dygnet totalt när jag inte jobbar. Men idag mår jag bättre
. Tog tydligen fyra dagar med penicillin innan det vände.
Ska ta mig ut och handla lite idag. Försöka hitta en till klockradio eller väckarklocka till sonen. Han kommer för sent var och varannan morgon för han stänger av både klockradio och mobil och somnar om. Ska ställa en på andra sidan rummet också
. Han lär bli galen.
Grattis födelsedagsbarnen och hoppas ni båda får en fin födelsedag!
#13 Tack Morris!
15. ^^
))
((
))
) \
/ \
/ /\ \
; / \ ;
\ \\ / /
`. | , '
___**/___