God morgon 8:e Mars
I dag har nog många av er snöfall. Det har inte kommit ända upp till västernorrland ännu men det kommer antagligen så småningom. Jag hoppas alla blommor ni redan fått i söder, klarar sig.
Ha en bra dag vad ni än ska göra.
Jag ska jobba en stund idag, sedan blir det långkörning för mig utefter E:4

God morgon Gunlla och alla andra som snart tittar in. Här har det snöat hela natta och det är snö ända över skorna så man pulsa ordentligt. Hujeda mig.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann. Kör försiktigt Gunilla. Alla andra med försårs som ska ut och köra bil idag.
God Morgon !
Ja lite besviken blev man när snön kom igen och snöra gör det än 
Kör försiktigt Gunilla !
Ha en skön dag allesamman 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mor'n.
+1.3° Mest mulet. Fronten har inte tagit sig hit…ännu.
---
Samarbete!
Parrot Feeding Dog
https://www.youtube.com/watch?v=9oa75o0pXWg
Ha de!
/L

Godmorgon alla!
Ingen snö här inte, tack och lov.
Känner mig lite piggare idag, om än lika täppt, men nu hoppas jag att det går åt rätt håll.
Åh va gott det låter med hallonpaj
och Gunilla kör försiktigt idag (vinka när du kör förbi mig på E4:an
).
Lynxx: Älskar dina små djurfilmer!
Ha en bra dag alla och jag håller tummarna för att våren återvänder snart.
Hej allesammans! Mitt på dagen här och ingen snö har kommit ännu (fast solstormen är visst på ingång iallafall
)
Go tur utefter E4an Gunilla!
#6 Du får säga till Smilax, om du vill ha ytterligare healing
Förutom solstormen som kommer från Solen förstås, så kommer visst alla lågtryck från Västergötland nu för tiden 
!
---
Nästa vecka får vi sommar i södra delen - dags för shorts & sandaler!
Då kanske man törs sticka ut näbben, utan att riskera förfrysa den.
Se'n blir det säkert kallt & regnigt i april & maj, som vanligt - när alla djur ska föda & fåglarna får svårt att hitta insekter. :-/
/L
Go'Morron på eftermidda'n allihop!
Har bara snabbskummat igenom tråden och förstått att snön hittat till många av er igen! Stackars ni… (fast ni kanske gillar det också ;) ). Här väntas ingen snö de närmaste dagarna. Kring nollan idag, se'n ska det bli något varmare… Vååår? :)
Kör försiktigt på vägarna, Gunilla! Du har inte bråttom!
Hoppas ni har och får en fortsatt fin dag allihop! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

God middag!
Ingen snö här ännu i alla fall men mulet och blåser kallt.
Ha en bra och lugn resa Gunilla.
En bra fortsättning på dagen till alla healers
Jag hoppas ni har haft en go' dag allihop, denna "kvinnodag"! Oavsett ni är kvinnor eller män.
Jag har 'jobbat som en blådåre' men ska nu sätta mig ner en stund för att botanisera bland en väldans massa trådar som jag inte hunnit läsa igenom på ett par dagar. Se'n tror jag att jag slänger huv'et på kudden!
HareGodis allihop! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

Önsakr en god natt åt alla. Idag har jag haft en givande dag på jobbet. Har fått träffa flera nya ansikten, personligheter, individer, och haft mycket roliga samtal mellan stödstrumpor, provtagningar, såromläggningar, grötkokning, lägga fram tabletter, leta nycklar, pulsa två km i blötsnö då hemtjänsten har för få bilar…
En bra dag. Jag har gett bort högar av mig själv och gjort andra glada. Det "betalas tillbaks" förstås och jag har fått massor med ny energi och inspiration.
På väg hem från jobbet så fick jag stark intuition att jag var tvungen att besöka en lokal loppis, var tvungen att vända bilen för jag kände så starkt att jag skulle gå in dit fast jag inte hade tiden, och väl inne där träffade jag en god vän som jag inte träffat på 10 år minst. Det mötet gav mycket, vi ska ses i helgen och prata om hur jag ska få plats i en lokal att ställa ut lite av min "konst" - ingen stor grej - men jag kanske måste våga börja nånstans för jag vill göra mer med mitt illustrerande än bara för husbehov.
Ha det nu mycket, mycket bra ni andra. det har jag. Tack för att ni tog er tid att läsa hit.
Bifogar kram.
Grattis SannaHolmgren till en lyckad dag
!
#12 Jag blir på så gott humör när du delar med dig och vad vackert du ritar/målar!
Lycka till i fortsättningen med din konst!
" Var nära naturen - var när dig själv "
#12 Så fin målning! Kärleksfull! Tack för att vi får se!
Åh, vad härligt det var att läsa om din dag, Sanna! Jag hoppas den glädjen fyller dig även idag!
Och vilken härlig illustration! Klart att du ska ställa ut! Det är ett bra sätt för dig att acceptera dig själv också, att du kan! Du är jätteduktig! 

Tack alla för vänliga kommentarer.
Många glada hälsningar från mig.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#17 Vad härligt att du bjuder så mycket på dig själv och din målning.