Healing önskas
Jag har en mycket jobbig värk just nu som jag skulle vilja ha lite hjälp med. Vet ej om det är efterdoningarna av min sovrumsrenovering som jag hållt på med till och från den senaste månaden och lite till.
Om någon är villig, så kan vi väl bestämma en tid så jag sätter mig på plats i fåtöljen.
Hej MorganLeFey.
Jag åker bort i eftermiddag och kommer åter på Söndagkväll. Om du hinner läsa detta och kan klockan 12.oo idag så skickar jag då. Annars får vi hoppas att andra kan senare idag.
Ja nu har vi passerat tolv, så jag försöker hänga på vid senare tidpunkt, eller om du säger en tid MorganLeFey så ska jag se om det funkar för mig.
Jag fortsätter hålla mig inloggad här för jag sitter med skrivbordsarbete under eftermiddagen…
Jag tittar in här senare och kollar om det är nån tid på gång!
Hej alla goa 
Jag har inte kunnat logga in förrän nu. Men om någon känner sig hågad så finns jag här. Slänger ett öga lite då och då.
Det känns lite bättre just nu men jag tror ändå jag behöver lite healing.
Sen kan jag berätta att det finns massvis med pollen i Malmö, just nu!
Jag skickar healing till dig 18.00 om det är okej. Någon fler får gärna hänga på om ni vill och kan. (Jag kan inte senare ikväll).
Tusen tack!
Tack så mycket för healingen. Jag blev väldigt trött men nu känns det genast lite bättre.
Men jag får nog kägga mig tidigt ikväll 
Okej, då har jag avslutat från min sida
.
Det började väldigt starkt, men så ung tio över kändes det som om du försvann och det tog en stund innan jag tyckte att du återkom igen… något du känner igen eller?
För övrigt fick jag starka reaktioner runt nedre delen av bålen, och sedan utefter ryggen nedanför skuldrorna och ända ner i svanken, kanske även utåt där.
Det var också något speciellt med dina knän, det högra.
När fokuset var på din rygg såg det ut som att energin som gick till dig var purpurröd. Säger det dig något?
Den energi som gick till dina knän startade först väldigt solgul, men övergick sedan till isblå.
Jaha, de var de hele för nu
! Jo, visst ja, det kom till mig också "vila och värme. Ull är bra"!
Nu stänger jag datorn för ikväll, men återkommer i morgon igen.
Önskar dig en bra kväll och en god natts sömn
!
Ja, jag har problem med mitt högra knä!
Purpurröd energi……….det verkar ju väldigt aggressivt. Jag har ju ont mest i nacke/axlar och det mest onda sitter mellan skulderbladen. Känns som att det tar emot ibland att andas, som om mitt inre är svullet.
Det stämmer nog med att jag "försvann". Är medveten om detta.
Det som jag upplever just nu är att jag liksom "flyger", och har svårt att nå jorden. Men jag ska försöka att gå lite i morgon i lugn och ro och känna markkontakten under fotytan.
Vila, ja jag ska verkligen göra detta återstoden av veckan!
Tusen tack, det känns väldigt varmt i nacke/axlar och nedåt midjan nu. Så då kopplar jag också ifrån datorn och intar min vila.

Gott att höra att det "gick fram"
. Hoppas nu att natten gett dig en god sömn.
Vet inte varför fokuset hamnade på nedre delen av ryggen/bålen, och det purpurröda… jag ska fråga mina Hjälpare om det senare under förmiddan när jag gjort mina egna morgonövningar osv… Återkommer.
aha, du "flyger"…, då förstår jag varför känslan från fötterna var "flyktig"…
det låter som en god idé att du går… i lugn och ro, nånstans där du kan be om jordkontakt, vila mot ett träd, kanske en tall, och låta trädets rötter visa hur vi alla är förankrade… allt i lugna rörelser, både ute och inne.
Jag kan berätta att jag sovit som en stock inatt, och länge! Det känns verkligen skönt idag. Jag tycker att värken har lättat, men igårkväll värmde det väldigt mycket i ryggen, så det måste ha varit healingen.
Jo, jag ska ta en promenad nu strax. Måste känna jorden under fötterna. Har några små fina parker ett par minuters gångväg härifrån. Jag ska gå inne bland träden, det gillar jag. Jag ber om djurens tillåtelse innan ;-)
Det har kanske blivit för mycket både med fullmåne och solstorm på samma gång.