Tacksam för lite healing
Är det någon som vill skicka lite healing till mig så förkylningen ger sig någon gång? Känns nästan som det är på väg upp i bihålorna och det har jag ingen lust med. Har använt så mycket kraft till jobb och annat på sistone att jag inte har någon kvar för att bekämpa denna förkylning och jobbiga hosta.
Skulle vara så tacksam om jag fick lite energipåfyllnad.
Tack så hemskt mycket i förväg!
Skickar till dig under dagen Smilax!
Krya på dig!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Skickar 'energipåfyllning' ikväll, Smilax! Och håller tummarna för att du kryar på dig väldigt snart! Var snäll mot dig! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
20.30 ikväll skickar jag om det passar för dig!

Åh tack alla! Gunilla: det passar bra.
Har precis varit hos läkaren. Känns som bomull i hela huvudet men det visade inget på sänkan så inget penicillin men Bricanyl för att kunna andas, slemlösande och nässpray. Rinexin har jag hemma som är slemhinneavsvällande. Fy sjutton så mycket att proppa i sig men nu gör jag vad som helst nästan för att slippa detta. Ska krypa ner under filten i soffan igen.
Smilax, skölj med koksaltlösning. Fick detta tips en gång av en läkare då jag hade problem med bihålorna. Koka egen saltlösning ( ska vara ungefär lika sal som tårar) och ha i kyl ett par dagar Max. Värm den isåfall innan du använder den. Finns också att köpa. Häll upp i nässkölj eller på en sked och dra upp i en näsborre i taget. Använd avsvällande näsdroppar direkt efter. Gör ett par -tre gånget om dagen när du är förkyld. Gör ont men rensar ut och gör stor nytta!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Skogshumblan: Tack för tipset! Hade nästan glömt bort att jag hade en nässköljare här hemma, en sån där spruta jag köpt på apoteket för många år sedan. Har använt den nu och tyckte det kändes som jag sköljde bort halva hjärnan
. Ska fortsätta med det några dagar så hoppas jag det här släpper. Jag är i alla fall lite piggare idag men det känns fortfarande som hela huvudet är fullt med bomull.
Tack alla som skickat lite läkande energier, jag var/är i verkligt behov av dem.

Liten uppdatering bara. Är fortfarande hemma från jobbet. Har fått penicillin för bihåleinflammation och ätit det i tre dagar men det har inte vänt ännu. Får ta värktabletter då och då för det värker i vänster sida av ansiktet. Sköljer näsan med nässköljaren som Skogshumblan påminde mig om, tar slemlösande och avsvällande och kortisonnässpray. Läste på vårdguiden att det kan ta upp till 5 dagar innan det vänder när man äter antibiotika mot bihåleinflammation. Någon som har något mer tips? Är så himla less på att vara sjuk nu. Ville knappt skriva i er godmorgontråd för alla är så positiva och jag blir så glad av att läsa så jag ville inte dra ner stämningen med att skriva att jag fortfarande mår dåligt.
Någon som vill skicka lite mer läkande energier?
Inte drar du ner någon, är man sjuk så är man. Sänder dig massor av kärlek och ljus. Hoppas dina bihålor snart frisknar till. Kram
Håller med Majlar, inte sjutton drar du ner bara för att du berättar att du fortfarande är dålig… En STOR KRAM från mig också!
Smilax, jag skickar healing till dig som ska komma fram under natten, så får vi se om det gör någon nytta.
Det ordnar sig ska du se! Tänk snällt och omtänksamt om dig själv, det är du värd.
#7 Det blev långvarigt, men nu borde det vända. Krya på dig!