God morgon 6:e Mars

Såg informationen högst upp på sidan där det står
iFokus rekommenderar: Fåret Shaun SVT Barn 07:30
Så det tänker jag göra med min morgon
http://www.ifokus.se/blog/4ea1ed3088f4726ff9005898-faret-shaun
#1 Det är ett roligt barnprogram. Har sett det tillsammans med barnbarnen några gånger.
Godmorgon alla som tittar in idag.
Härlig bild Gunilla.
Ja, nog hoppas man att skolbarnen får en härlig vecka.
Ha en bra dag alla
God morgon alla. Är på väg ut på promenad med Siri och Mailo, vi ska även träffa en annan liten hunddam som heter Yoyo. Hoppas herr Mailo är snäll och sköter sig, jag är lite orolig, han är en riktig bonnläpp och tror att han är störst och starkast i värlen. Fast han är en liiiten Jack Russel.
Håll tummarna.
Härlig bild idag.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann.
Godmorgon alla!
Fin bild Gunilla.
#4 Hoppas hundarna skall komma överens Majlar!
Ha en härlig dag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God Förmiddag !
Härliga bilder ni bjuder på .
Hoppas hundarna håller sams.
Sitter i vanlig ordning med kaffet men nu har jag nog hällt i mig för mycket känner jag.
Ha en härlig dag 

God morgon!
Soligt och fint i min hörna av världen, det nästan hörs hur det växer bland blomknoppar och lökar i landet! Ändå är det minusgrader stor del av dagen!
Jobb, jobb och jobb, sedan blir det träning ikväll. Hoppas ni får en härligt tisdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mor'n.
Soligt men kallt!
---
Taktil massage :-)
Acceptance
https://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&NR=1&v=GOadqDBgN_M
Ha de!
/L
#9 Åh vilken gullig filmsnutt!
Tack för den Lynxx!
Säger detsamma. Vilken liten gullesnutt.
Go'Morron på Eftermiddagen alla sköna människor!
Har levt med strömavbrott mest hela tiden sedan igår eftermiddag. Men nu verkar det som att de fått ordning på 'eländet'.
När strömmen gick igår, hördes samtidigt en stor smäll här ute i skogen någonstans. En transformator small. Den small även sent på kvällen medan elverket försökte reparera den. Pang! Lite läskigt…
"Självklart" strulade vattenpumpen igen, liksom den gjorde efter strömavbrott förra vintern. Men förhoppningsvis har jag fått igång den nu så att den fungerar som vanligt igen. Men måste prova först.
Bad om hjälp från andevärlden, både från Guben (som var tekniker och elingenjör) och alla guider/hjälpare som fanns tillgängliga. Bad dem att verifiera att jag skulle få hjälpen jag söker genom att skicka mig en kråka, korp, eller ännu hellre en större rovfågel.
Två korpar kom direkt när jag var nere vid pumpen! Cirkulerade direkt ovanför mig, lägre o lägre, och sedan högre o högre upp igen. Läääänge! En kråka sällade sig till korpparet efter en stund. Mig känner oerhörd lycka!
Väl uppe på verandan igen, kommer en stor rovfågel (örn eller hök?) zickzackandes mellan träden. Och efter den ett gäng kraxande kråkor!
Så, trots strul, känns det sååå gott! Håll tummarna för att vattenpumpen funkar nu?
_Ha en god fortsättning på dagen folks! 
_
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#13 Havsörnen är så mäktig!
Fint foto!
Vill bara meddela att det gick finfint med Mailo och Yoyo, hon är bara ett år och väldigt bussjuk, hon hoppade på alla fyra och ville leka leka leka, till slut blev Mailo snart 8 år lite trött och lite rädd tror jag. Han gick så snällt i kopplet och visade sig från sin bästa sida.
#12 Vad rörd jag blir av din berättelse Andina. Tänk att få sin bön uppfylld med detsamma. Vad fint. Håller tummarna att pumpen sköter sig som den ska.
Tack vilka härliga bilder och klipp i tråden!!! Tack för dem! 
Jag har fortfarande bara snabbläst genom tråden - men ska stanna upp lite senare ikväll o läsa lite "noggrannare"…
#13 - Jag tror inte din brorsa behöver ha några problem för att han får besök av 17 st uuuuunderbara havsörnar! (Mig vara liiiite avis!) De kommer på besök av alla möjliga anledningar! :)) För mig, var det nog så att de ville ge mig bekräftelse precis som jag bad dem! (Att de skulle hjälpa mig att fixa med pumpen så att den fungerar som vanligt igen. Och det gjorde de - för den funkar fortfarande! ;) )
Härlig örnbild! Härlig uggla - jag hoppas den blir frisläppt sedan bara…
En god afton önskas er allihop! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing