Om jag vore en humla
Om jag vore en humla skulle jag också hellre flyga till en ekologisk odling för att samla nektar. Jag tror den nektaren är godare helt enkelt än den som är besprutad med gifter av olika slag.
Svt/vetenskap har en glädjande artikel här:
http://svt.se/2.108068/1.2725825/nyupptackta_fordelar_med_ekologisk_odling
Jag gissar att vi är många som känt på oss att det är så här, och nu kan vi glädja oss åt att det också kommer "bevis"
, det är liksom många pinnar på en räfsa, healing är en, maten en annan, osv…
..omjag vor humla så skulle jag desutom skaffa mig större vingar så att jag orkade flyga till dom odlingar som inte besprutar grödorna. 

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Ingen större överraskning direkt. 
/L
hehe
, större vingar ja, och tänk att vakna en morgon och ha vingar över huvud taget, de vore iallafall en jätteöverraskning
…
Jaa, jag håller med.
Om jag vore humla skulle jag både skaffa större vingar samt bara flyga till ekologiska odlingar
Tack, Frodig, för artikeln - jag har bokmärkt tråden så att jag inte ska missa att läsa den. Har, tyvärr, inte hunnit med det än… ;)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
, jag brukar också göra så…
Såå, vi få väl ha den visionen allihopa att vi utvecklar våra vingar… och flyger dit där maten och den andliga näringen är som bäst 
snabbt och lätt… närhelst vi behöver det
!
Om jag vore humla skulle jag flyga dit som maten är bäst! Dessutom tycker jag humlorna är så underbara! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Härligt! Det borde ju vara självklart tycker man! Att naturen får ha sin gång som den är tänkt att ha! För visst är väl naturen perfekt skapad!?
När se'n människan lägger sig i och manipulerar och lägger till kemikalier o annat - så kommer ju bieffekterna också.
Humlor och andra djur - de är smarta de! Även de perfekta naturskapelser!
*
När vi utvecklar vingar - då är vi änglar allihop! Ser en massa härliga änglar, framför mig, vandrandes omkring här på jorden! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Ni är härliga ni
, så många fina tankar som dyker upp i era huvuden
änglar, körsbärsblom, fina vingar… och så flyger vi lätt som en plätt varthelst vi vill
medans vi surrar med varandra