Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 730 ggr
k-lin83
1

Känslor vid healing.

Hejsan!

Jag har så där sakta börjat ge healing till folk. Jag har alltid fått höra att det är något speciellt med mina händer och så har jag även varit på en healing-kurs för att lära mig lite mera om healing.

Nu efter att jag har arbetat med mig själv ganska mycket och börjat ge healing till personer så är det en del saker som börjat hända. Bl.a. så börjar jag känna av deras känslor och så kan jag känna ifall det är något som är fel i kroppen.

T.ex. när jag gav healing till en person så började ina händer röra på sig, precis som om de skulle massera hennes ben för att få i gång blodcirkulationen. Jag frågade henne ifall hon har något problem med benet och då sa hon att hon just börjat gå till massören för att försöka få i gång blodcirkulationen i benet. En annan person jag hade här om dagen så började mina händer automatiskt röra sig på samma sätt på hennes högra sida av magen. Efter behandlingen sa hon att det kändes som om jag hade satt ett hett strykjärn där. Hon sa att hon just har varit till läkaren pga. att hon har plågor på högra sidan av magen.

Frågan jag har är till er som brukar ge healing. Hur upplever ni en behandling? Får ni också in patientens känslor och var de har något problem?

Det är roligt att höra hur man har hjälpt vissa personer vid healing och jag tycker det är roligt att få alla känslor jag känner från patientetn bekräftat. De brukar säga att jag läser dem som en öppen bok.

Ha det gott!

Andina
1

Hej K-lin83! 
Och välkommen hit! Glad

Det du beskriver, att känna av andra personers känslor och besvär, är väldigt vanligt när man är inne på bl a Healing! Som jag ser det, är det en slags "hjälp" till healern att fokusera healingen. Jättekul att du uppfattar dessa signaler och har förstått dem korrekt!

Jaa, det är så roligt när man får bekräftelse på att man är "rätt ute" och att man faktiskt gör någonting för dem man gett Healingbehandlingar! Det är den bästa "motivatorn" för att fortsätta med det man håller på med och att vidareutveckla sig - genom kurser och/eller praktisk verksamhet!

Tack för att du delar med dig av din upplevelse! Det är så'nt som motiverar oss andra också!

Och Lycka till med din Healing även framöver!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
2

Hej K-lin83 och välkommen hit, säger jag också!

Vad härligt att du har kommit igång med healing.

Det ger så mycket tillbaka att få hjälpa andra.

Jag känner också av mina klienters känslor och besvär. Många blir väldigt förvånade över det.

Håller med Andina om att det är bra att vidareutveckla sig genom kurser och även cirklar.

Lycka till i fortsättningenGlad