Healing iFokus

Healing

Läst 458 ggr
walkinbeauti
0

God Morgon 4 Mars

God Morgon !

Så var det Söndag igen då och veckorna dom bara flyger i väg.Flera vårtecken i landet men har ännu inte sett något mer än hört lite vårfåglar.

Önskar er alla en underbar dag Glad

frodig
0

Godmorgon Walkinbeauti Glad!

Vårfåglar här också… nu ska jag gå en kort promenad genom byn, sen ska jag bänka mig vid Vasaloppet Tungan ute!!

Jag är lite tillbakalutad idag efter allt flyttbärande igår…

En God Dag till er alla denna vårsöndag!

Skogshumblan
0

God morgon alla. Härligt väder ute redan och fullt med fågelsång-härligt! Hoppas ni alla får en skön söndag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[ankibl]
0

God morgon!

Här är mulet idag och -3,9 men jag känner på mig att det blir bättre framåt dagen.

Jag har fått mycket mer energi och det känns i hela kroppen att våren är på gång. Så det är nog bäst att fortsätta med vårstädning idag och passa på så länge det håller i sig.

Ha en bra söndag allihop.

[Chakra]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Solen skiner, fåglarna sjunger för fullt och katten är ute och friar och det ser ut att bli en vacker dag!Glad

[GunillaF]
0

God morgon!

Härliga bilder. Vacker snödroppe WB och jag tycker att jag ser ett par änglar  på din bild Chakra Glad

Jag har en kollega som åker Vasaloppet så det följer jag med spänning idag.

I eftermiddag ska jag iväg och fira ett av mina barnbarn 2-årskalas! Tänk vad tiden går…

Ha en riktigt fin Söndag!Kyss

[Chakra]
0

#5 Tänk, jag  tycker mig också se änglar i trädetGlad

Tittar också på Vasaloppet!

majlar
0

God morgon alla i solen idag med. Visst är det fantastiskt, solen som värmer folk och fä.

Tjusiga bilder ni bjuder på idag.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[Chakra]
0

#7 Vilken underbar bild!GladHopp om vår!

majlar
0

#8 Detsamma till dig.Kyss

Indiania
0

Hej på er!

Vilka fina bilder i tråden, jag ser också Änglarna på din bild #4 Chakra.

Hemma igen efter tre underbara dagar i Göteborg med stråland sol hela tiden och Tomas Ledin var bara såå braa, wow vad jag njöt !

Seansen med Vendela Cederholm var väldigt varm och fin, det var några fullträffar.

#2 Skogshumblan, jodå jag var i Haga och promenerade och satt i en park och solade, tack för tipset och jag var in på " Regnbågen " och handlade lite…..har börjat med värktabletter så jag orgade gå  bättre också!

Ha en underbar söndag alla fina vänner! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

Skogshumblan
0

Välkommen hem Indiania! Så kul att ni haft så bra i min gamla hemstad:) "Regnbågen" är livsfarlig att gå in i, svårt att inte hitta något man vill ha/ behöver;)

/ Skogshumblan

Indiania
0

#11 Tack Skogshumblan! Det har du alldeles rätt i det är inte svårt att handla där Skrattande Det blev en Änglakortlek, lite stenar och sån´t. Kram

Skogshumblan
0

12 hihi. Samma här. Skulle bara titta sist jag var där men det gick ju sådär bra:P

/ Skogshumblan

Andina
0

Go'Morron på Förmiddan!

Vad härligt med alla vårkänslor i tråden!

Och helt underbara bilder! Det lyser änglar och vår om dem. Tack för dem! Kyss

Här var träden alldeles frostvita i morse. Det var så "trolskt" - frost och dimma. Solen har inte lyckats smälta bort frosten helt ännu, så många trä'n är fortfarande vitskimrande.

Grattis till en härlig helg, Indiania! Och till att foten inte kärvade mer än att du i alla fall kunde gå.

Ha en riktigt fin söndag - med massor av fågelsång och löften om vår! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

#14 Andina vilken härligt trolsk bild! Flört

[ankibl]
0

Vilken härlig bild Andina. Det ser ut som att även rådjuret har lite rimfrost på sig Glad

szirius
0

tittar in sent omsider och njuuuter av alla vackra bilder i tråden!

Uppdaterat kort bjuds på en av killingarna som nu skuttar omkring så glatt.

Idag har vi haft jättevarm vårdag här, jag har varit i kortärmat hela dagen, både krattat, ansat, eldat och självklart fikat Glad.Det går undan i trädgården , nya blad tittar upp för varje dag, påskiljorna och syrenen har redan stora knoppar.Några varma veckor till och det sprakar till här hos oss.

Ha en fortsatt trevlig kväll!