GodMorgon 3 mars
Hej på er allesammans. Jag önskar er en God Morgon
!
Jag sitter här med mitt morgonkaffe och ute skiner solen.
Idag ska jag hjälpa mina grannar och vänner att flytta. Dom byter bostad med en annan familj så det gäller att få till logistiken…
Vi är nog en tio stycken så det blir bra, och en annan granne och vän lagar middag som vi alla får avnjuta när lassen är färdigkörda. De blir mysigt!
Fin Lördag på er, både ni som har en massa bestyr att ta hand om, och ni som tänker njuta av ledighet!
Inte idag men snart kommer jag att ha tillgång till lite mera bilder att stoppa in här också
!
God morgon alla!
Här är det -2,5 och strålande sol så det är hopp om ännu en fin dag.
Jag har precis kört i gång en maskin med tvätt som jag faktiskt tänker hänga ute. Det kanske inte torkar riktigt men lite vårlukt blir det nog i kläderna.
För övrigt har jag tänkt mig en städdag och jag ser att mina fönster behöver en rejäl omgång så att vårsolen kan titta in 
Ha en bra lördag
God morgon i solen.
Idag bär det iväg till Skövde och kalas, mitt barnbarn Ida fyller 17 år idag.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
God morgon på er!
Soligt och fint idag och det ska visst vara det i morgon också.
Ha en bra dag med flytt, tvätt, fönsterputs, kalas och allt annat ni ska göra idag!

God förmiddag.
Solen strålar och jag har städat hela förmiddagen. Nu ska jag ut och förbereda för kvällens utesittning och sen sak jag iväg en tur till affären.
Hoppas ni får en solig och fin dag alla.
// danda
God Dagens på er !
Härliga bilder ni bjuder på.
Ha en fin dag alla 
#5 Det är inte utan att jag blir lite nyfiken på vad din "utesittning" är för något Danda?!
Hoppsan Danda det missade gud så härligt nu blir jag avis och får planera in nästa utesittning ,njut och må gott där ute 
Go'Morron på eftermiddagen på er allihop!
Vad härligt aktiva och duktiga ni är allihop! Städning, tvättning, fönsterputs och allehanda pyssel! Jag blir allt lite avis - som den värsta latmaja som jag är…
Men jag har också hängt ut tvätt utomhus igår och idag - så skönt att kunna göra det, då känns det vår! Fast fönstrena har jag låtit vara - det är för kallt för det än…
Och tack för härliga bilder igen! Chakra - det är så mycket nostalgi i din bild!
Och - Herre min je, vad mycket snö du har, Gunilla! Det är mycket kvar som ska smälta bort. Här på toppen har nästan all snö smält bort, vitfläckigt på marken. Men just där jag ska gå och särskilt i branten så är det packat med tjock och glashal is. Typiskt att de ligger i "norrläge" och skuggas av skogen också, för där smälter det bort allra sist. Jag har ofta snö/is kvar 1-2 veckor efter att de närmsta grannarna blivit av med sitt..
Utesittningen låter spännande, Danda… 
Ha en fortsatt go' eftermiddag och lördagkväll allihop! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Gunilla:
Utesittning betyder att jag sitter ute vid en eld (eftersom det är kallt på sommaren utan) hela natten och då får man de underbaraste upplevelser till sig. Kan vara allt från andekontakt, väsenkontakt till viktiga meddelande. Sen brukar djuren glömma av en efter några timmar så då börjar de bli synliga också.
Känner mig aldrig så hel som efter en sån natt…
Underbart, Danda! Jag är för avig mot kylan, så jag gör aldrig det under vinter. Men att sitta ute under varmare nätter - gör jag med glädje!
Härligt! Jag blir så inspirerad, Danda!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#11 Åh vad mysigt det låter. Här är det nog för kallt ännu om nätterna
#10 Visst är det nostalgiskt med hästräfsan (tror den heter så) Tycker dom är så fina, och jag tar mig gärna tillbaka i tiden ibland.
#5 Utesittning ska jag också testa men det får vänta tills det blir varmare, och kanske när jag har besök av vänner.
#9 Åh, vad mycket snö du har, Gunilla

Tittar in och önskar er alla en fin lördag kväll
God kväll alla fina!
Lite healing från ovan kanske?
Här är det nu -1på nätterna, det är otrolig, jag bor ju iaf i norrland och jag är glad att jag sluppit snön som gunilla fått, nu är gräset frammehos mig.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.