Healing iFokus

Healing

Läst 1598 ggr
[GunillaF]
1

God morgon 2:a Mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgonen gryr och jag är på väg till veckans sista jobbpass. Vad skönt det är att det är ljust ute både när man går till jobbet och när man kommer hem.

Ha en riktigt bra Fredag!

walkinbeauti
0

God Morgon Gunilla och ni andra.

Fin bild du lagt upp Glad

Hoppas på lite värme så man kan sola en stund,just nu känns det som om våren bjuder på sig även idag.

Ha en alla tiders dag Glad

[rore]
0

God morgon i tråden!

Fin bild Gunilla. Härligt med ledig helg,, men jag ska minsann jobba helgen. Den första på ett årGlad

Ska bli spännande och se hur det går. Tror det går braTungan ute

[Chakra]
0

Godmorgon!

Andina
0

Goder Morgon i tråden!

Ja, det var söta och vackra bilder vi bjuds på idag! Mina ögon fägras som vanligt! ;) Tack för dem!

Idag har solen hittat hit - så härligt med ljuset på morgonen, jag blir glad! Skrattande Friska vindar viner bland trä'na, så få se hur mycket vårvärme som lyckas hitta hit också.

Lycka till, Rore, med helgjobbet nu! Det går nog alldeles förträffligt bra, tror jag!

En god och mysig fredag och en bra start på en trevlig helg, önskar jag er allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
0

Goder förmiddag i solen. Ännu en fantasisk dag att vara i.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

frodig
0

God morgon från mig också !

Jag tror minsann dom flesta får sol idag, och tänk så gott den värmer oss, det kan vi verkligen behöva nu Cool!

Mina kinder börjar redan färgas lite efter dom stunder jag suttit i solen under veckan… naturliga D-vitaminer, yesss Tungan ute!

Jag fick inspiration att planera för påsken nu på morgonen, och jag har önskat att min lillebror och hans fru ska komma till mig då Glad. Nu får vi se om det går i lås.

#3 Din fina vårbacke Chakra, tänker det titta upp blåsippor där tro?

Lynxx
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mor'n.

+5.5° Soligt - men blåsigt!

---

Örn Örn Örn - typ Kungs…

https://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/--Det-er-et-adrenalinkick-av-de-helt-store-6775003.html

Väluppfostrad katt!

CAT USES TOILET THEN FLUSHES

https://www.youtube.com/watch?v=8C4pzEgncFY&feature=related

Ha de.

/L

Andina
0

Helt underbara djur!!! Tack för de snuttarna!

Ska nog ut och lapa lite D-vitamin också… det kan behövas.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

smilax
0

Godmorgon!

Solen skiner här också så det ser ut att bli en härlig fredag. Förkylningen börjar släppa lite av sitt grepp men det var en seg sak den här gången. Men med hjälp av er healing, nässköljning och diverse medikamenter tror jag det vänder nu.

Åh vilken praktiskt kisse Lynxx, önskar mina kissar gjorde så också. GladMen med min Frasses motorik finns det en risk att jag hittade honom i toaletten istället.

Ha en bra fredag!

[Chakra]
1

#6 Jo, det växer både blåsippor och vitsippor där lite längre fram.

SannaHolmgren
0

Godkväll. I eftermiddag har jag hälsat på en fin vän på lasarettet. Han fick en allvarlig hjärnblödning en vecka efter nyår och jag har inte träffat eller ens pratat med honom sedan dess. Så glad jag känner mig nu för honom och hans familjs skull, han har iof nedsatt rörelseförmåga i ena sidan, men har minne och känslor, tankeförmåga och allt sådant viktigt i behåll. Han hade samma "färg" omkring sig, möjligen något blekare ljusare lila/blå istället för den djupa indigoblå som han hade omkring sig i somras.  samma inre glöd och fortfarande mycket positiv och omtänksam.

Vilken förändring. Från att ha varit helt totalt oberoende, älskat naturen och tillbringat hälften av årets dagar (och nätter med för den delen -) utomhus för att lyssna på ugglor och spana på tjäderspel, spåra uttrar, till att på en bråkdel av sekund nästan lämna livet, senare bli beroende av rullstol, personal som hjälper till med förflyttningar och påklädning…

Det är ofattbart, så tänk på varandra - mycket ! och ta vara på varenda möjlighet till att njuta av livet så mycket det bara går, ingen vet hur morgondagen ser ut.

många hälsningar …

SannaHolmgren
0

Och koltrasten sjöng här i en grantopp ikväll.

http://sverigesradio.se/sida/spelaren.aspx

majlar
0

"11 va fint du skriver om din vän. Han kommer säkert ut i naturen igen. Med bra rehabilitering. Och koltrasten, den vackraste fågelsången. tack för den. Kram

Andina
0

#9 - Vad skönt, Smilax, att förkylningen verkar börja släppa taget om dig nu! Hoppas du vaknar piggelin imorgon efter en riktigt god natts sömn!

#10 - Åh, det låter så mycket vår och försommar… … … *längtar*

#11 - Vad skönt, Sanna, att det gått såpass bra för din vän! Vi får hålla tummarna för att han återhämtar sig väldigt bra nu. Det låter vackert med den blålila färgen du förnimmer från honom.

Ja, det är så härligt när fåglarna har börjat nynna på sina vårsånger nu! Koltrastens sång är nog en av de vackraste, i mina öron också! Den berör.

*

Hoppas ni får en god natt allihop! Med många härliga resor i Drömlandet och spännande äventyr!
Dags för mig att vänta in Drömtåget…

God Natt! Glad

[GunillaF]
1

Efter en lång och intensiv dag ska jag krypa till kojs. Ska upp i ottan i morgon har jag tänkt. Göra ett par tårtor till ett av barnbarnen som fyller 2 år på Söndag. Sedan tänker jag bara sitta ute och njuta av våren och solen.

God natt med er!Glad