Healing iFokus

Healing

Läst 1367 ggr
Skogshumblan
0

God morgon 1 mars.

God morgon alla och välkomna in i en ny månad! Hoppas både dagen och denna nya månad ska bli bra för er alla. Själv börjar jag om några timmar ett långvick på förskola ( dagis). Ser fram mot den erfarenhet det kan ge. Ska strax gå upp och göra mina barn och mig i ordning för dagen. Ha en fin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaF]
0

God morgon Skogshumblan.

Gog morgon alla andra som kikar in under dagen.

Vad härligt att vårmånaden börjat. Vi har en härlig tid framför oss nu.

Lycka till på vicket Skogshumblan. Själv ska jag till mitt invanda jobb.

Toyan
0

God morgon till alla.

Lycka till Skogshumblan.

Härligt med första vårmånadenGlad

Ha det gott allihopa!

Andina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Goder Morgon Skogshumblan, Gunilla och Toyan! Goder Morgon allihop!

Äntligen vårmånad! Skrattande Då ska väl våren hitta hit på riktigt också.

Glöm inte att tvätta er nu i mars. Ur bondepraktikan:

_I Mars månad skall man sig ofta tvätta och bada,
__och är godt att bruka söt drick,
som mjöd och annat sådant,
_men vakta dig väl för kall drick.

Lycka till på nya vicket, Skogshumblan, hoppas du kommer att trivas jättebra!

Jag fortsätter med pappersvändandet och datorknackandet.

Ha en go'er första marsdag allihop! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Chakra]
0

Godmorgon den första av dagar i mars!

#3 Vackra frusna krokus!

Önskar alla en fin dag!

Penséer planterade igår. Tog in dem över natten.

[rore]
0

God morgon i tråden!!

Hade ju hoppats på solsken även i dag, men himlen är ännu så länge jämnt grå,,,Det kanske klarnar frammåt dan.

Hoppas vi får en fin dag

Indiania
0

Godmorgon alla!

Vilka fina vårblommor i tråden.

Snart åker vi till Göteborg och skall på Tomas Ledins Show i kväll och innan vi åker hem på lördag skall jag på storseans med Vendela Cederholm.

Ha det mysigt i vårsolens glans! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

SannaHolmgren
0

Godmorgon.

Jag kikar runt på olika sajter och har i dagarna blivit ny medlem på ett par stycken, kände att jag ville bli medlem även här på healing. Hoppas kunna lära mig mer här hos er.

Vi hörs, ha det mycket bra alla.

[rore]
0

Välkommen in här hos oss SannaHolmgren.

Jag hoppas du kommer att trivasGlad

Skogshumblan
0

Chackra så fina blommor! Blir nästan sugen på att plantera också men jag väntar lite. Indiania, hoppas ni får det trevligt med allt ni tar er för i Gbg. Om du ska till Haga Nygata så rekomenderar jag ett besök i butiken "regnbågen" de har stenar, böcker, tarotkort etc. Jättemysig gata att strosa på! Hoppas också foten vet hut så du kan njuta ;) Rore jag känner som dig men såhär har det varit ett par mornar nu men framåt lunch sol och fint, så vi får vänta lite kanske;) Sanna,varmt välkommen! Kul med nya människor här!

/ Skogshumblan

majlar
0

God morgon

Idag var det en ljuvlig luft ute fast det är dimma. Det luktar vår och jag blev svett efter promenaden med Siri och Mailo.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

#6 Vad spännande Indiania med storseans. Ha det bara fint i Göteborg

Andina
0

Välkommen hit, SannaHolmgren, önskar jag också! Hoppas du kommer att trivas här! Glad

Kul med show och spännande med seans, Indiania! Jag instämmer med Skogshumblan - hoppas foten vet hut! Glad

Härligt att du börjat plantera - du planterar in våren, Chakra! Jag kanske ska ta och göra detsamma till helgen.. hmmm….! Glad

Grått, grått, grått här också, som hos Rore… Och jag blir så avundsjuk på dig, Majlar, som kan känna doften av våren redan!

Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

Indiania
0

Välkommen till oss SannaHolmgren!Glad

#9 Tack för tipset Skogshumblan! Glad Hoppas också foten skall veta hut! Kram

#10 Tack Majlar och fint resväder får vi solen skiner, ha det bra själv! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

#7 Välkommen SannaHolmgren!Skrattande

walkinbeauti
0

Godagens på er !

Oj vad kul med seans Vendela är mysig och go på alla vis så där får du trevligt kan jag tro.

Lycka till Humblan !

Välkommen hit Sanna !

Härliga bilder ni bjuder på.Hoppas jag inte glömt nån nu Flört

Ha en kalasdag Cool

frodig
0

Godmorgon på er!

Så mycket roligt ni har på gång både här och där, blommor, resor, nya jobb mm Glad. Det märks verkligen att vi går in i marsSkrattande,

och jag har lyckats med det första enl bondepraktikan iaf, för jag har just kommit ur duschen och håret är blött och nytvättat Tungan ute. Häpp!

Skogshumblan
0

Så, nu ska jag stoppa in nerverna på rätt ställen igen :P och bege mig. Tack för alla fina tankar! *kram till de som vill ha*

/ Skogshumblan

Lynxx
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mor'n.

+6.2° Mulet. Konstigt de där med psyket - men att de e mars gör väldigt mycket för känslan av att våren finns bakom hörnet.

---

Älgligan har avslöjats! De stjäl hö. Varken det nästan två meter höga staketet eller den stängda stalldörren kunde hindra dem från att sno hästfodret. Förvånad

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14441358.ab

Cat on trampoline

https://www.youtube.com/watch?v=KFt5Zz5Mwlo&feature=fvwp&NR=1

/L

[rore]
0

Härlig artikel Lynxx, de är smarta de fyrfotade,,,, *fnissar förtjust*

smilax
0

Hej alla härliga människor!

Äntligen på väg mot våren…jag har längtat! Så mycket ni har på gång. Skogshumblan: Lycka till! Jag har jobbat inom förskolan i många år men är nu i förskoleklass och det är underbart att jobba med barn. Tack för tipset med nässköljaren. Nu ska här sköljas ut förkylning för nu är jag innerligt trött på att ligga hemma och snörvla.

Vilka härliga älgar….Skrattande……man får inte vara dum när man är hungrig.

szirius
1

God kväll allesammans, jag vill ju dela med mig av dessa små underverk som tittade ut idag hos svärfar, på vårens första dagFlört

Önskar er en fortsatt fin kväll!

[rore]
0

Åhh, vilka små sötnosarKyss

szirius
1

#21 jaaa, jag vill bara dit och goooosa, men får ge mamman några dagar i lugn och ro förstFlört. Getter är helt underbara, kloka, sällskapliga djur.Svärfars smågetter tycker om att bli kliade som hundar och kan tom lägga sig i knät och somnaSkrattande

[Chakra]
0

#20 De var ju helt underbara, och vilken vacker färg!

smilax
0

#20 Men vilka charmtroll! Förstår att du är sugen på att gosa med dem.Glad

frodig
0

Ååh, nu vill jag också ha getter Kyss. Härom dan insåg jag att jag skulle vilja ha några höns också Tungan ute!

Andina
1

#20 - Men det var väl det sötaste jag har sett på eoner! Dem kan man ju inte motstå över huvud taget! Jag vill ta mig dit fort som attan! Var finns de??? Kyss

szirius
1

# 26 du är så välkommen - men det blir till att resa då - vi/ de finns i UngernFlört