Snälla, healing till min älskade Tenis!!
Hej!
Jag har en fantastisk kisse på snart elva månader som sprider glädje och ljus omkring sig inom vår lilla familj. Sedan en tid tillbaka har hon haft problem med huden, och det har ju varit hanterbart, men nu det senaste har hon haft feber på 39.8 av okänd orsak, är på antibiotika andra dagen och ligger nu inlagd under natten för att vätskas upp och ta fler prover på henne. Hennes immunförsvar är kraftigt nedsatt pga den starka dosen kortison hon ätit för sina hudproblem. Fröken har tappat aptiten och är lite urtorkad och har som sagt måttlig feber. Jag kan inte leva utan denna fantastiskt underbara lilla kisse och jag är i desperat behov av hjälp, snälla jag ber er att sända lite healing till min älskling, det är inte hennes tur att gå vidare än.
Det senaste åren har vi förlorat många katter och vi kan inte hantera förlusten av en till. Så snälla, jag ber er rara människor som kan räcka ut en hand till en medmänniska i desperation.. hjälp min underbara Tenis! Tips på om ni får till er sjukdom eller liknande mottages gärna..
Tack på förhand från en desperat, orolig och sorgsen matte
.
Tänkte även säga att man uteslutit hudcancer genom biopsi och har heller inte hittat tumörer eller något annat som skulle tyda på cancer. Snarare en virus eller bakteriell infektion. Healing tar tacksamt emot <3
Hej Gusaubam.
Så jobbigt när djuren mår dåligt. Jag antar att de tar prover nu när hon är hos veterinären för att se om det är virus eller något bakteriellt hon fått.
Jag skickar en dos till lilla kissen.