självläknings healing snälla
hej jag satt å läste lite i en tråd som visade sig vara gammal men själva tråden handlade om något jag verkeligen ville testa å få hjälp med.
en liten knuff på att få igång självläkning med healing. att få veta vad/var de egentliga problemet satt för krämpan du hade.
nu ber ja om nått liknande, men mest en liten energi buff för att få igång självläkningen i mina ben som ja för ca 6 månader sen fick nedsatt kännsel domningar å massa stickand/pirrande (som när benet somnat). pirren å sticken har slutat men ja har fortfarande nedsatt kännsel.
skulle va jätte tacksam om nån ville bara putta igång självläkning, skulle va underbart att börja känna saker ordentligt igen
Välkommen hit minhx.
Alldeles rätt det du läst. Healingenergierna sätter igång en självläkning hos dig när du fått energierna skickad till dig genom en annan människa, eller för all del bett om den till dig själv.
Vi kan bestämma en tid då du har möjlighet att sitta eller ligga ner i lugn och ro för att ta emot energierna.
Visserligen behöver du inte sitta eller ligga, men det är lättare för dig att känna vad som händer om du ligger eller sitter och är avslappnad och inte håller på med något annat.
(Nu kommer jag inte att sitta vid datorn under dagen, men ikväll finns jag antagligen här.)
Kan jag haka på den tid ni kommer överens om så gör jag det - annars kanske det är ok att jag skickar healing sent inatt till dig, Minhx?
Välkommen önskar jag dig också! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Hänger på jag med om du vill Minhx ,välkommen hit säger jag också 
Välkommen till oss Minhix!
Hänger också med på healingen om tiden är passande! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jag hänger också med om tiden funkar. Välkommen Minhix
!
Jag brukar göra lite slävhealing när jag ska somna för kvällen. Tänk dig att alla blockeringar är upplösta, du andas in/fylls av vitt ljus och släpper ut smutsig luft.
Det finns många sätt att självheala sig. Det fungerar bra för mig även i duschen, tänk dig att vattnet är vitt ljus, ren livsenergi som spolar ren alla energifält i dig. Förvänta dig att må bättre.
Lycka till!
Tack så mycket!
hmm, men hur funkar 21.30 för alla? då kan kanske även Lill-Mari vara med. annars så får de bli tidigare, ja kan under hela kvällen egentligen så om ni andra har nån tid som passar bättre så kan vi köra på de istället.
Jag vill bara sä TACK SÅ MYCKET på förhand, ni e fina små änglar allihopa.
Torahzen, tack för tipset. de ska ja deffinitivt testa.
#7 Lill-Mari.
Vi vill bara ha en person/tråd som vill ha healing.
Om du gör en egen tråd så är det större möjlighet för oss som brukar skicka, att se att du önskar healing. Det är så lätt att någon blir bortglömd om det är flera i samma tråd.
Jag tar bort din kommentar här och hoppas på att du gör en egen ny tråd.
#8 Klockan 21.30 passar mig bra Minhx, så om du sätter eller lägger dig tillrätta några minuter innan så skickar jag då.
Som du kanske sett så har jag bett Lill-Mari göra en egen tråd.
okej, då är inte jag med denna gång, jag kan inte under kvällen
, men ni är ju bra många ändå, så ha det gott under behandlingen Minhx!
Jag kommer med en annan gång
!
Tack så mycket, ja kommer sitta ner å va avslappnad å bara ta de lugnt. Önskar er i förväg en god natt å en trevlig helg Kram Mi
tack till alla som skickade healing till mig, de hjälpte, senare den kvällen så hade ja fått tillbaka massa kännsel. nu får ja se hur de går de fortsätter, men skillnad de blev de.
Kram
#13 Vad skönt att höra.
Fortsätt tänka positiva tankar om ditt tillfrisknande