Healing iFokus

Healing

Läst 515 ggr
Toyan
0

God morgon 29 februari

God morgon på er alla.

Skottdagen och månadens sista dag.

Så fort det går, i morgon börjar första vårmånaden, vi har nästan 3 plus och snön som föll igår natt försvann snabbtGlad

En fin dag önskar jag alla healers.

walkinbeauti
0

God Morgon Toyan och alla andra !

Nu går vi mot varmare tider,härligt.Håller på att städa kylskåp och fejjar lite här hemma.Sånt där nödvändigt tråkgöra.

Ha en fin dag där ute Glad

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Toyan och WB.

God morgon alla andra som kikar in under dagen!

Skottdagen, den dag på året då vissa anser att vi arbetstagare arbetar gratis. Den dag då det sägs att vi kvinnor får fria.

I dag ska jag lämna in bilen för att byta fönsterhiss. En dyr historia. Så jag ska strax bege mig så jag inte kommer för sent till jobbet efter att ha lämnat den.

Ha en bra dag alla!

Skogshumblan
0

God morgon alla fina. Här är vi alla äntligen feberfria. Sonen som var sist ut att få eländet är nu piggelin igen. :) Idag är barnen och jag hemma och vilar oss så vi orkar med två dagars jobb & förskola. Önskar er alla en skön dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

majlar
0

God morgon alla. Vilken härlig bild. Kärlek på hög nivå.

Här har dagen börjat med mulet och grått. Man blir fort bortskämd när det har varit sol i två dagar.

Fast det är nog bra om det inte går för fort fram,  för växter och djur.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[Chakra]
0

Godmorgon!

Idag ska det planteras penséer. Jag vet, det är tidigt. Brukar vänta till slutet av mars. Ska ta in dem på natten.

Fin solig dag på er!

Tina S
0

God morgon till alla från ÖsterbottenGlad

Vi har mycket snö,-5,6 och härlig solsken.

Nu till stan och söka något smått att skicka till mitt

nya fadderbarn Isaiah från Kenia.

Ha en skön dag allesammans!

frodig
0

Godmorgon Glad!

fortfarande fullproppad i huvudet som jag är, ska jag ta det lugnt här vid datorn idag. Igår dök gamla bekanta upp "som av en händelse", dels som ett lååångt telefonsamtal - jätteroligt att avhandla allt sedan sist…Tungan ute

och så ringde ytterligare en vän och var på väg genom min stad, så det blev träff, fika, presenter och även här låååångt samtal Skrattande

och våren verkar vara på ingång här också, MEN, absolut inte pensédags ännu - wow de låter helt underbart Chakra!

Håll er friska och krya så gott det går allesammans!

Jag tänker ta en kaffepaus ute i solen som visst tänker hålla sig framme här mitt på dan iaf Cool

Indiania
0

Godmorgon alla!Glad

Solen är på väg och det ser ut att bli en fin dag.

#3 Skönt Skogshumblan att ni känner er bättre!

Fina bilder ni visar !

Skall iväg och klippa mig på förmiddagen!

Ha en fin onsdag! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
0

Go'Morron allihop!

Tack för mysiga bilder!

Ja, idag har vi fått en extra dag att göra något av - det blir inte så svårt att fylla den, bara att upprepa det jag gjort de senaste dagarna…

Idag har vi inga grader alls här - termometern visar noll. Tungan ute Men de som kan förutspå väder säger att 8-9 styckna plussiga grader ska hitta hit mitt på dagen! Det ser jag fram emot!

Jag hoppas ni får en riktigt fin skottdag med lite vårlika inslag! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Lynxx
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mor'n.

+6.2° Mest mulet.

---

Statisk elektricitet! - CuteWinFail: Static Dog

https://www.youtube.com/watch?v=aO-phqmyqdY&feature=related

Skillnad! Sandhamn 2011 & 2012

Ha de!

/L

Elpida
0

God förmiddag!

I dag får min mamma äntligen fira på sin rätta födelsedag!Glad Tänk att hon bara fyller 16 årFlört.

Jag lyckades faktiskt baka igår, det blev daimmuffins som jag ska bjussa kollegorna på strax!

Ikväll åker jag till väninnan och hennes lille nyblivne kille. Myspys!

Ha det fint idag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

smilax
0

Godmorgon på er alla….eller mitt på dagen kallas det nog.

Jag vaknade för en stund sedan så det är morgon för mig. Lika dunderfökyld idag men jag hoppas det ska gå åt rätt håll någon gång.

Här lyser solen och katterna har sprungit ut på uteplatsen för att njuta en stund. Själv ligger jag i soffan med lite gott te med honung.

Ringde min karl och frågade om jag skulle fria men han tyckte inte jag var riktigt klokSkrattande

Ha en bra dag allihopa och fria riktigt mycket idag.Skrattande

Skogshumblan
0

Smilax, krya på dig. Skickar gärna lite styrketankar till dig, om du vill. Enligt sägen så ska de män som säger nej till frieri idag kompensera kvinnan genom en (dyr)gåva. Bara att vänta in det då ;)

/ Skogshumblan

smilax
0

Skogshumblan….åh jag tar så gärna emot styrketankar.

Jag ska absolut meddela min karl att han är skyldig mig en dyyyr gåvaFlört. Det lär väl bli en puss nästa gång vi ses kanskeSkrattande

Skogshumblan
0

Smilax, japp sikta in dig på något fint att "avkräva" ;)

/ Skogshumblan

Denna kommentar har tagits bort.