Ber om healing hjälp
Jag har så ont i nacken och huvudet samt är yr som. Så jag ber om lite hjälp
Kramar
Klockan 22.15 ikväll kan jag skicka om det passar för dig?!
Usch, det låter jobbigt med nackvärk och yrsel. Det låter som att du går omkring med rejäla spänningar i nacken som stryper syre-/blodtillförseln (och att du därför känner av yrseln).
Jag sänder så mycket healingbubblor till dig som jag kan, direkt efter healingen ikväll till Skogshumblan.
Vad du själv kan göra, eller ännu hellre om någon kan göra det åt dig, är att tryckmassera några 'punkter' i nacken. Små cirkelrörelser med lite 'tryck' i (= inte för mjukt och lätt). Jag ska se om jag hittar bilden som jag la' in i nå'n annan tråd för ett tag se'n.
Krya på dig-bubblisar till dig också!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
forts #2 - Tryckmassera med fingrarna området kring punkterna i nacken som benämns som "G.B. 20" (punkter på varsin sida om halskotorna). Se bilden nedan.
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Det passar utmärkt Gunilla Tack för hjälpen.
Andina jag masserar mest hela tiden och går hos kiripraktor för detta vissa dagar mår jag utmärkt andra känns som om att nacken och huvudet väger bly.Tack till dej också Andina.
Tack Andina för bilden ska prova.
Tintin, jag sänder till dig vid 20:30 ikväll. Krya på dig, jobbigt med huvudvärk! (Be Ärkeängeln Rafael om helande krafter, visualisera en smaragdgrön färg runt dig) Kram!
Sajtvärd på Övernaturligt
Tack fjäril!
Nej ni goa vänner jag snubblade över en sida i går och jag tror att jag helt enkelt är utbränd många av dom symtom jag har stämmer in på detta.
#7 Något är det, för musklerna i dina axlar är väldigt spända.
Trist att inte healingen hjälpte dig att slappna av lite.
Du får försöka gå till en läkare och tala med denne om vad du tror du drabbats av. De brukar sedan slussa vidare till det som behövs.
Tråkigt att spänningarna håller kvar sitt grepp om dig. Men det är nog ändå bra om du nu kommit "dina besvär på spåren"! Då får du nya möjligheter att göra något åt det!
Håller tummarna för att du ska må bra så snart som det bara är möjligt!
#8 Joda visst hjälper det och jag blev alledens varm och somnade gott.
Jag är väldigt spänd och öm över nacke skuldrorna och axlarna speciellt på vänstra sidan och trött trött.
#9 Jag ska ringa FFHc i morgon.
#10 Jaha, vad bra. jag trodde inte att det hjälpt något.
Försök att påminna dig en gång i timmen att släppa ner axlarna som du går omkring och har uppdragna och spända.
Såg inte det här igår. Jag skickar kärlek och energi till dig idag om du vill.
Kram
#11 Jag försöker komma i håg avslappningsövningarna jag har men jag lägger all stress i ryggen som sedan sprider sig till axlar och nacke som i sin tur leder till migrän. Blä men jag har haft för mycket runt mej.Tack för all hjälp
#12 Ja tar tacksamt i mot all hjälp jag får. Gulliga dej!
Kram
Samma här jag skickar om du behöver mer Tintin ,bara att hojta till i så fall