Gomorrn 28 Tisdag
Goder Morgon i stugorna !
Lite smått besviken på snön som kom nu när man vill ha vår men får väl ge oss lite till tåls så kommer den.
Ha en alla tiders dag på er 

Go'Morron Walkin'! Go'Morron allihop!
Ja, vad förvånad jag blev när jag vaknade - allting var vitt ute. Men det mesta smälter nog bort snabbt - eftersom det väntas bli +8 grader mitt på dagen!
Härligt med riktig vårvärme nu i ett par dagar innan det blir kallare igen!!! 
Nu ska jag försöka vakna till lite, huv'et känns lite tungt idag..
En go'er dag önskar jag er allihop! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon. Efter fem dygns "sjukstuga" hoppas jag det VÄNT för oss nu. Jag fick healing igår och känner i kroppen att den gör verkan. Jag brukar kalla denna tid på året för "fram-och tillbakaväder" ena sekunden vår och sen snö, sen vår igen… Men ju äldre jag blir dessdå mer uppskattar jag årstider och dess olika växlingar med allt vad där är. I dag ska jag försöka komma iväg och klippa mig så jag ser lite vettig ut i håret när jag börjar mitt vick på torsdag. Just nu har jag samma frisyr som Plupp fast mitt är gjort i svinto…;) Ha en skön dag alla och kom ihåg att du är vad du säger och tänker!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God morgon alla!
Här har det också kommit snö. Som om vi inte hade nog sedan förut. Men, men…det töar bort så småningom. Men nu skiner solen från en klarblå himmel.
Ha en bra dag vad ni än ska göra.
God morgon !
Här i Österbotten,Finland har vi riktig BUSVÄDER och -4.
Önskar ALLA en bra dag.
#4 Hej och välkommen Tina S!
Kul med nya här inne, välkommen Tina S!
/ Skogshumblan

God morgon i stugorna.
Grattis till alla som heter Maria!!
Här har det också kommit snö, gråmulet och nästan 2 plus.
Ha en fin dag
God morgon alla. Här snöade det igår och tinat bort inatt. blött blött och många vattenpölar att hoppa jämfota i.
Idag har vi två barnbarn här på besök. Dom har sportlov och mor och far jobbar. Vi ska åka till katthemmet med mat och titta på alla söta kissemissar. Det är Agnes som har hört att man kan åka dit och gosa, så det ska vi göra idag.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann.
Det har tydligen snöat lite överallt inatt.
#4 - Välkommen hit önskar jag dig också, Tina S! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Säger detsamma Välkommen hit Tina S 
Godmorgon!
Jag smiter in och säger hej och önskar er alla en fin Tisdag!
(Välkommen Tina S) 
Sajtvärd på Övernaturligt
#11 …samma här, tar en kort titt in här jag också, God Morgon på er allesammans, både nya och gamla
!
…ny, varm snö här också uppepå isskorpan, och minst fem plus….
Nu lär jag stänga av datorn så jag kommer igång med dagens övningar
.
Ha det gott med era tisdagsbestyr!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mor'n.
+2.3° Grått & slaskigt :-/
--
Skönast vora att göra som denna lille gynnare - snarka vidare 
Snoring Dormouse
https://www.youtube.com/watch?v=DlS3w1GGE8g
Ha de!
/L
Godmorgon alla!
Välkommen till oss Tina S! 
Har haft sovmorgon i dag och kom inte ihåg intuitionsövningen förrän jag gick in på iFokus.
I går snöane det här, det var ett vitt täcke på marken, i dag är allt borta och solen skiner.
Ha en härlig tisdag alla! 
" Var nära naturen - var när dig själv "

God förmiddag!
Ja, det är vårväder minsann. Ömsom snö, ömsom regn och sol…
Igår var min 17-åring och klippte sig. Hon blev så himla fin när hon klippte lugg och fick fram sitt ansikte. Det var så kul att se hur stolt hon gick till skolan idag. Hon är annars ganska blyg av sig men nu börjar den lilla knoppen att blomma ut!
Väntar mest på att dagen ska gå så jag får hem och mysa med familjen. Det blir nog bakning och så ska jag göra thaimat!
Läser om allt ni tar er för och önskar er lycka till med dagen!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Godmorgon….eller eftermiddag kanske man ska säga!
För mig är det morgon fortfarande för jag vaknade först vid ett, förkyld som sjutton. Är hemma och kurerar mig idag. Sonen är också förkyld men det struntar han i idag för han fyller 18 år och har sportlov så tydligen ska de ut på krogen ikväll. Familjefika blir det till helgen med firande av stora herrn. Konstigt….känns som det var igår han var en liten plutt. Nu ska jag krypa ner i soffan och vila lite till.
Ha en härlig dag allihopa!
Smilax, krya på dig! Skickar goda stärkande tankar din väg.
/ Skogshumblan

Tack Skogshumblan! Jag tar tacksamt emot allt som kan hjälpa tillfrisknandet på vägen.