Healing iFokus

Healing

Läst 547 ggr
Skogshumblan
0

Ber om healing.

Hej alla, hela min familj ( två vuxna och två barn) är sjuka i någon förkyldningsinfluensa. Min man och jag orkar knappt ta hand om barnen som är lite piggare idag tack och lov. Men nu känner jag att det här får vara nog!

Min man har en viktig grej på sitt jobb på onsdag och jag börjar på ett nytt vick på torsdag så ingen av oss har tid att ligga såhär längre. Har legat hela helgen.

Tusen tack på förhand!Kyss

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaF]
0

Självklart skickar jag. Har ett par frågor bara…. har din man bett om healing eller vet om det? Är barnen äldre än 8 år?

Skogshumblan
0

Nej healingen gäller bara mig, orkar jag bara ta hand om barnen så får min man vila och blir frisk. :) Ursäkta om jag var otydlig!

/ Skogshumblan

[GunillaF]
0

#2 Glad Det är jag som fattar trögt.

Jag skickar till dig kl 20.oo ikväll om det funkar för dig? Eller 22.oo om det är bättre.

Andina
0

Jag skickar till dig också så gott jag kan, Skogshumblan. Jag 'hakar på' den tid som ni kommer överens om.

Ja, nu har ni varit sjuka nog i familjen, så vi får be om hjälp från andra sidan att vända på det!

Krya på dig-bubblisar!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Skogshumblan
0

Tack Andina!

/ Skogshumblan

[GunillaF]
0

#5 Vilken av de föreslagna tiderna passar dig?

Fjäril
0

Jag sätter mig kl 20 och skickar lite nya krafter till dig. Du kan ju sedan över lite till din man så att han orkar med Onsdag ;) (Be Ärkeängeln Rafael om helande krafter, visualisera en smaragdgrön färg runt dig) Krya på er! Kram

Sajtvärd på Övernaturligt

Skogshumblan
0

Gunilla, vilken som men vi kan ta vid 22 fe då kan jag garantera att barnen sover så jag har ro. Troligtvis sover jag med..

/ Skogshumblan

Andina
0

Då är jag 'på' vid kl 22! Hoppas att du åtminstone lagt dig ner för att slappna av, Skogshumblan! Jag ber om att energierna ska sprida sig till de närmast dig också! Flört

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

Skogshumblan
0

Tack alla!

/ Skogshumblan

Skogshumblan
0

Tusen tusen tack alla! Det känns i kroppen att hälsan är på g. Känner mig mycket piggare idag. Ska ta det lugn i dag och i morgon så kroppen får ladda om innan jag börjar mitt vick på torsdag. Återigen tusen tack!

/ Skogshumblan

[GunillaF]
0

#11 Vad skönt att höra att det har vänt!Glad

Fjäril
0

Va härligt att det känns bättre!

Lyckatill på ditt vikariat på Torsdag!

Sajtvärd på Övernaturligt

Andina
0

Det låter gott, Skogshumblan, att du känner dig piggare och starkare idag! Glad Då kommer det att gå alldeles utmärkt att börja dit vick!

walkinbeauti
0

Härligt att läsa Skogis,missade denna tråden men hänger på om du behöver mer healing Glad

Skogshumblan
0

Tack Wb!

/ Skogshumblan

majlar
0

Här kommer det kärlek och mer energi om du vill. Kram

Skogshumblan
1

Tack Majlar. Idag har dotera och jag varit ute en lång stund i det härliga vårvädret så jag tror all er healing går rakt in där den ska! Tusen tack!

/ Skogshumblan