Gammel mor
Hei, jeg kjenner noen her inne fra Spirtualism i fokus.
Derfor våger jeg å skrive et innlegg her. Jeg var idag og besøkte min mor på sykehjemmet. Hun har en midlertidig plass der i to uker. Min mor er 85 år og de siste to årene har hun hatt en del sykdommer, hun har fjernet en nyre på grunn av canser, hun har tatt blindtarmen og hatt litt trøbbel med hjertet. Men hun har kommet seg etter hver gang. Men for to uker siden fikk hun lungeinnflammasjon med høy feber, dette gikk også utover hjertet og hun fikk også brokk i magen. Da jeg besøkte henne idag hadde hun surstoff i nesen, hennes kropp var så full av vann at hun så veldig hoven ut, og hun mår veldig ille. Jeg har aldri sett henne så redusert før, og hun har liksom mistet spiriten, hun sa hun ikke orker mer av smerter og sa at hun heller ville dø enn å ha det slik. Min mor er et troende menneske så hun ville jeg skulle be for henne. Jeg holdt rundt henne og sa at jeg forstår hvordan hun føler det. Det gjør meg ondt å se henne lide slik. Kan dere be for henne. At hun enten blir helbredet fra smertene eller slippe smertene på et annet vis og slippe å pines
/Ellen
Hej och välkommen Ellen.
Det är så svårt att se våra kära lida. Vi vill att allt ska vara som förut.
Jag skickar till er alla och situationen.
Känner så för dig och din kära lilla mor. Sänder kärlek och ljus till er och er situation. Kram
Takk skal dere ha!