Healing iFokus

Healing

Läst 3712 ggr
[GunillaF]
1

God morgon 24:e Februari

Sista arbetsdagen för den här veckan. Sedan en solig och fin helgledighet hade jag tänkt mig.

Ha det gott!

frodig
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon Gunilla och alla ni andra som kommer in här såsmåningom!

Låter härligt med en ledig, solig helgGunilla.

Det blir visst sol här också, och träff med kursare på söndag.

Bidrar med en morgonbild vid Bronsåldershögen nära mig Glad

Skogshumblan
0

God morgon! Hoppas du får vad du tänkt dig Gunilla:) Själv är jag hemma för vab idag. Min dotter har väldigt hög feber. Ska ringa läkare och fråga vad vi gör åt det. Jag hoppas vi kan orka oss ut lite i friska luften. Hoppa i vattenpöl är ju sällan fel och sen skulle jag vilja få utå skogen och ta med lite blåbärsris att sätta ihop med tulpanerna jag köpte igår. Men det blir som det blir :) Ha en skön dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Elpida
1

God morgon!

Visst är det skönt med fredag! Idag ska jag faktiskt gå på massage, ska bli jätteskönt… och välbehövligt! Ungarna är lediga sista dagen på sportlovet, det ska bli kul för dem när de ska vända tillbaka dygnet..hrmm.Flört.

#2 Barn kan ju ha väldigt hög feber utan att det blir allvarligt.. så länge de svarar på alvedonen brukar det inte vara någon fara. Gör de inte det eller man inte får i dem vätska och de blir apatiska - då är det illa. Jag hoppas det vänder fort för den lilla, det är så jobbigt när de är så sjuka. Man vill bara byta med dem!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Chakra]
1

Godmorgon!

#1 Vackert och stämningsfullt.

Katten har gått ut på sin morgonrunda, och jag tar det lugnt med frukost och läsning.

Tvätt blir det idag. Ska nog hänga ut lakanen i de friska vindarna. Solen ska skina också.

Lite annan motion ute får det bli också (tycker mycket om Birgitta Lindeblads målningar nedan)

Fin fredag på er alla!

Indiania
0

Godmorgon alla!

I dag skall jag städa lite och planera vad jag skall bjuda på för mat när syrran och hennes sambo kommer i morgon.

Skulle vilja hinna och läsa lite också.

Ha en härlig fredag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
1

God morgon i solen. Här är det fullt ös och man tittar lite förstulet på dom smutsiga fönstren. Ja ja det hinns nog med.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Elpida
0

#5 Jaaa, jag vill oxå ha tid att läsa. Ska se om jag orkar ikväll. Jag har börjat på boken jag fick av Cristine,Kyss, och så vill jag även forsätta läsa om Himlen på jorden.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Indiania
0

#7 Elpida jag håller också på att läsa en av böckerna från Cristine.Kyss

Jag har läst Himlen på jorden, den är bra!

" Var nära naturen - var när dig själv "

walkinbeauti
0

God förmiddag på er !

Hoppas dotra piggnar till snart Humblan.Läsa ja har vart lite klent med det på sistonde men en god bok roar alltid.

Kålrotsgratäng i ugnen få se vad det blir för hopkok när det är klart,första gången jag gör kålrotsgratäng.Men det låter gott nu återstår och se om det verkligen är det också Skrattande

Ha en fin dag alla Glad

Andina
0

Go'Morron allihop!

Tack för härliga bilder! Jag njuter! :)

Här ser det grått ut idag igen, några plusgrader i luften som kanske hjälper till att smälta bort snö och is medan kylan i marken gör allt för att hålla kvar snön.

Hoppas din lilla kryar på sig snart, Skogshumblan!

Idag är det trögt att vakna - dax för nästa kopp kaffe! Vad skönt det låter med massage och bokläsning… Kålrotsgratäng…mums!

Ha en skön fredag allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Lynxx
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mor'n.

Härligt med skenvår - bara att njuta så länge det går.

+6.2° Halvmulet.

---

En tuffing! Förvånad

Brave Kitten Stands Up to Dog

https://www.youtube.com/watch?v=DNeaZz9Vt6Q&feature=related

Ha de!

/L

crikarlshamn
0

Tack för att ni delade med er utav de vackra bilderna och den roliga videon Cool

Solen skiner även in Genève och hinner jag àker jag upp till Megève pà söndag och àker skidor (ie. sitter med näsan i vädret i en solstol…)

Har lite att läsa - mycket intressant. mànga sidor men lätt skrivet/beskrivet.

Psykologi, nàgon?
http://www.escapeabuse.com/npd.pdf

Toyan
0

God middag.

Tack för fina och roliga bilderGlad

Solsken och plusgrader för 3:e dagen i rad nu, har tagit mycket på snön.

#2 Hoppas din dotter kryar på sig skogshumblan.

Vaknade med migrän idag, efter medicin och ha sovit några timmar så känns det mycket bättre.

Ha en trevlig fredag kväll alla.