Godmorgon 23/2!
Hej och Godmorgon på er allesammans
!
ser ingen tråd för idag så jag bara gissar att jag var sist i gårdagstråden och att de då är kutym att man startar dan därpå… 
här har det regnat hela natten och sen frampå morgontimmarna har det övergått i snö… Jag är glad att jag inte behöver ut och köra på vägarna dessa dagar 
Ta det försiktigt ni som måste ut på vägarna!
Är det lika i hela landet tro?
Sköt om er på bästa sätt nu i dagens bestyr
!
God morgon frodig och alla andra som kikar in i dag.
Den som vill gör tråden och vi tackar dig för att du gjorde den idag, frodig
I dag kan vi fira att vi fått en liten ny prinsessa. Hon föddes i natt och Viktria, Daniel och övriga kungafamiljen är naturligtvis överlyckliga!
Temperaturen håller sig runt nollan idag och det är jättehalt på vägarna här hos mig.
Ni får ha en bra Torsdag
Bra
, då vet jag!
Vilken kraftfull GUL blomma Gunilla. Är de en saffransblomma?
Go'Morron Frodig och Gunilla! Och Go'Morron alla andra som hittar hit idag!
Igår regnade det och gjorde stigar och vägar glaashaala - och idag vräker det ner snö på isen… Vete sjutton om jag vågar mig ut alls idag, jag lär väl slajda ner för den branta backen, på ändalykten…
Ja, en liten ny tronföljare har vi fått i Svea Rike idag - Grattis till föräldrarna och grattis till Sverige!
Jag önskar er alla en finer dag! 
_
_
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon alla 
I skrivande stund har vi 4 grader varmt och en strålande sol från en knallblå himmel här på västkusten.
I natt har det blåst ganska hårt så alla snöfläckar som var kvar är numera ett minne blott.
Idag ska jag se om mina snödroppar hunnit ikapp krokusen som jag såg i tisdags.
Önskar alla en fin dag!
God Morgon !
Fint vackert väder men nu nalkas den där halkan med stora steg syns det.
Ha en skön dag 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mor'n!
+2.6° Soligt. Prinsessan kommer med fint väder :-)
---
Vem vill inte bli klappad!
https://www.youtube.com/watch?v=8fwXeBCMrT4
Ha de!
/L
#5 åh så härligt att ni hunnit få vårblommor hos er, Sess
. Vilket passande namn du har just i dag förresten…
Jag ska iväg snart och hämta min reparerade väggklocka, får vara försiktig så jag inte halkar och slår sönder den igen bara…
God eftermiddag alla. Skrev imorse men det är borta. Konstigt. Härligt väder idag, jag och mitt lilla barnbarn har varit ute och blåst såpbubblor. Tänk att vårblommorna rdean är på gång. Ha en fortsatt fin dag.