Healing iFokus

Healing

Läst 968 ggr
Theleonora
2012-02-20 22:07
0

Healing

Skulle vara oerhört tacksam om någon vänlig själ kan skicka lite helande och energigivande healing till mig! Känner att jag är helt dränerad på energi efter en känslosam helg, där jag har varit stöd till två vänner som haft det jobbigt. Tack och liv mår de bra nu, men själv är jag helt slut. Kan ju passa på att fråga vad det beror på, dels att jag kan ge så mkt energi och dels att det tas från mig? Skulle inte ha något att ge energi men kan ju inte göra det på egen bekostnad varje gång. Inte hållbart i längden. Stort tack i förväg! Kram!

[GunillaF]
2012-02-20 23:37
2

Precis som du skriver så håller det inte att ta av sin egen energi varje gång. Då blir du dränerad.

Försök att öppna ditt sinne och ta in universums energi och låt den flöda genom dig till den du vill ska ha den.

Tänk dig ( visualisera) som att det rinner in ett flöde(som ett vattenfall) in genom ditt kronchakra, genom dig och ut genom ditt hjärta eller dina händer, till den som ska få det.

tarotlasse
2012-02-20 23:55
3

Hej jag dett är ett problem när man är öppen och känner av ngn annans problem  att det man känner av även tar på vår egna fysiska energie.

Därför så viktigt att man släpper detta under natten och stänger ner så att inte också nattsömnen påverkar dig.

Min känsla är att dina guider arbetat på högvarv under natten med dig.

Men detta utarmar dig utan  du o be dom stänga ner och sedan ta den diskudionen dagen efter då di fått sova ut så vara mer bestämd.

Sedan som är väldigt lätt att råka ut för  under en sådan här  situationen att du ger så mycket av din egen energie  så du kör helt slut på dig.

Inte meningen vi ska gör slut på oss själv  det går faltiskt att på verka detta genom att be ande världen ta hand om att ge denna enenrgie så att du själv inte utarmas.

För ande världen har betydligt högre energie att använde  en med din egen.

Vi har gort tydliga expriment där vi använt oss av vår egen energie när vi gett healing och där vi bett andevärlden ge healingen och en otrolig skillnad som man kan se med det fysisk ögat.

o framför allt så är det inte lika tröttsamt efter åt.

Men efter en helg så kan man vara så slut att man ligger framför tv´n  tittra men man vet inte vad som sker eftersom ögonen går i kurs.

På våra healing kurser har vi vissa sådan tester och vi märker en eorm skillnad på att använda vår egen energie eller abvända oss andevärldens energi.

Så ngt alla borde lära sig.

Lasse

Theleonora
2012-02-21 11:11
0

Ingen som vill/kan skicka energi?! :) Kram

[GunillaF]
2012-02-21 11:28
1

#3 Jag skickar ikväll klockan 21.00 om det passar dig.

tarotlasse
2012-02-21 15:20
1

Då passar jag också på att skicka Healing kl 21:00 i kväll.

Lasse

tarotlasse
2012-02-21 15:38
0

jag går in strax innan och ser så du har bekräftat tiden 21:00.

Lasse

[GunillaF]
2012-02-21 15:46
0

#6 Jaa, för annars så får vi ta det någon annan gång när "kameleonten" har möjlighet.

Andina
2012-02-21 18:23
1

Jag hakar på kl 21.00 ikväll i så fall också! Hoppas att du känner dig mer energifylld snart igen!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Theleonora
2012-02-21 19:43
0

Tack! Ska förbereda mig innan 21 så jag får ut maximalt av healingen!! :)

[GunillaF]
2012-02-21 20:44
0

#9 Vad bra.

Sitt eller ligg er och slappna av. Försök att inte tänka på något. Om tankarna drar iväg med dig så fokusera på din andning bara.

tarotlasse
2012-02-21 21:29
1

Jag hoppas du hade en lugn och avslappnande stund och att healingen gav dig både energie o styrka.

Vad jag upplevde så arbetade dom även med dina luftrör o lungor.

Så kanske är det en förkylning eller ngt på gång också som även påverkar dig energie mässigt.

Men jag hoppas att healingen i kväll hjälper dig och att du blir piggare.

Lasse

[GunillaF]
2012-02-21 22:04
1

Jag tror att du skulle må bra av att vistas mer ute i naturen. Andas in de härliga energierna universum har att erbjuda dig.

Du äter väl i ordning. Vitaminer och mineraler kan vara bra att fylla på med!

Jag hoppas jag att du hade en behaglig stund och att du får sova gott i att.

Kram

Theleonora
2012-02-21 22:14
0

Stort tack till er tre!! Jag kände av energierna ni skickade och jag kände mig direkt mkt piggare och samtidigt väldigt avslappnad. Har varit lite dålig på att ta hand om mig, men jobbar med kosten och träningen nu. Och kämpar också mot en förkylning, hoppas jag vinner ;). Återigen tack för er tid. Känns som att jag kan sova gott nu. Kram

[GunillaF]
2012-02-21 22:17
0

Glad

Andina
2012-02-21 22:44
1

Vad bra att du känner dig piggare och mer avslappnad redan nu! Jag kände en väldig trötthet och jag håller med om de tips du redan fått - för du behöver ladda dig själv i lugn och ro. Och öva på att inte ge av dina egna energier mer än nödvändigt. Och framför allt att inte ständigt vandra omkring som en sensor med känslospröten utsträckta - du behöver dra in dem, din egen energi och centrera den kring dig själv. Och 'sträcka ut dem' när de behövs.

Hoppas du nu tar bättre vara på dig själv så att du orkar vara det helande stödet du är och vill vara!

Styrkekramar till dig! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing