Healing till min älskades hund
Vi fick veta för några dagar sen att min älskade väns hund har en elakartad form av cancer. På tisdag ska hon iväg på röntgen för att se om det spridit sig till bröstkorgen.
Jag gråter floder då hon är världens goaste och intelligentaste hund.
snälla finns det nån som kan ge healing till henne, jag önskar verkligen att hon ska få leva vidare ett tag till.
Det var sorgligt att läsa.
Jag skickar styrka till din vän om hon vill ta emot den. Till någon med cancer skickar vi inte healing enl. lagen. Men om din vän vill så kan vi skicka kärlek o omtanke till hunden.
Vad jobbigt vet hur tungt det är när djuren är sjuk,vilken vacker hund.Sänder styrka jag med i hennes väg och hoppas hon får bli fri och frisk 
Ja det vill han absolut. Hon hade en inflammation i tandköttet som en stor böld, det visade sig att det var en tumör. Han har pratat om tumörer och cancer i flera dagar, svårt att veta vad det är hon har, för vad jag förstått så är det inte riktigt samma sak. Han varken sover eller äter, kan inte hålla reda på dagarna, tycker så synd om honom och vi bara gråter.
Så tråkigt för er ankan71. Skickar värme och styrka till din väns hund.
Styrkekramar till er också!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Skickar kärlek och energi till er lilla hunds situation. Kram
Åh, Ankan, det är tungt! Jag sänder all kärlek, styrka och omtanke till din väns Hund! Och jag sänder även styrkekramar till dig och din vän också! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Har fått det glädjande beskedet att det inte spridit sig till bröstkorgen utan sitter endast i käken. Hon kommer få fortsätta jaga sina älskade tallkottar ett tag till iallafall :)