Guidade meditationer
Jag har talat in några guidade meditationer som du kan ladda ner och sedan bränna ner på en CD skiva. Dessa meditationer har jag använt mig mycket av själv.
Förut hade jag hela meditationsmomentet skrivet på min hemsida, men det visar sig att det är väldigt svårt att hålla på med att läsa om samtidigt som man ska praktisera. Därför är det lättare att sätta sig bekvämt i sin fåtölj och bara lyssna.
Följande avsnitt finns:
* Avslappningsövning - en övning som man kan tillämpa bara om man vill slappna av, likväl som en förberedelse inför en meditation.
* Ljusövning - en övning som tränar upp ditt tredje öga
* Mittpelarövningen - som kommer hjälpa dig att balansera din energi. Den är stabiliserande och renande och kommer hjälpa dig att hålla dig kvar i verkligheten.
* Mötet - en liten beskrivning om hur ett möte med din andliga guide kan vara.
* Promenaden - en övning som tar dig med på en promenad där du får tillfälle att träffa en underbar ljusvarelse
* Visualiseringsövning - en övning som tränar dig att visualisera ett objekt som du själv väljer.
Här hittar du dem:
http://www.gillasportal.st/medit.htm
Varsågoda! 
Åhh, ett stort tack Morgaine!
Jag ska genast ladda ner dem 
Kram Tilja
Med ljus och kärlek... Tina

Tack Morgaine!
Vad omtänksamt.
ja jag gillar också morgaines röst och övningarna var enkla att förstå sig på. Lyssnade igenom materialet för några dagar sedan men har inte hunnit med att göra övningarna ännu.
Ops … ser bilden nu och den är Gillas också och är en mycket passande och fin healingbild/kram Spanaren
Det var väl bra att min skånska inte vållar några större problem
.
Hoppas att meditationerna kan vara till nytta och glädje.
Jag tänkte som så att varför inte dela med mig av detta om det finns intresse.
Vad snäll du är Morgaine..tack och kram 

Tack så jättemycket! Håller på att ladda ner nu 
Jag tycker mycket om att lyssna till din röst Morgaine och skånska är en härlig dialekt! Jag har lyssnat på några av meditationerna och de verkar bra tycker jag. Jag ska prova någon av dem ordentligt ikväll. Tusen tack! 
Med ljus och kärlek... Tina
Tack Morgaine! Du har en behaglig röst, laddade ner och lyssnade lite i går kväll och skall testa dessa senare.
Kramar om dig!
Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Man rodnar nästan

Jättefint! Tack så mycket! 
Åh tack snälla! Mycket behaglig röst! Tack!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua

tack så mycket. Verkligen omtänksamt av dig att dela med oss andra

Ser att man inte kan ladda ner den längre.
Kommer den upp igen eler kan man hitta dom på något annat ställe?
# 16 - Jag har bytt hemsideadress, men ska se till att de går att ladda ner på nytt.
Jag hojtar när de ligger uppe!
toppen! Då kan jag byta i länken i #0 också när det är klart

Härligt Morgaine, vad snäll du är! 
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
Här är den nya länken:
http://www.gillasportal.st/meditation.htm
Hojta till om det är några problem!

Kanon, ska lysna så fort jag kommer hem.
då ändrar jag i #0
Verkar inte som att länken fungerar längre… var ju ett bran tag sedan det skrev något här, men om någon har ljudfilerna kvar, så kan ni väll snälla dela med er?
Stort tack på förhand
Malin
#23 Jag har pm:at TS och frågat om hon har dem kvar. Vi får vänta på hennes svar och hoppas att hon har dem.
#25 Tack snälla!
Jag la in länken i #0 också, så det är rätt där.
Tack. Vad jättegulligt GunillaR att du lägger ut meditationer.
Jag ska prova dem så fort jag får tid 
Hej
Har försökt zippa den men den går inte att öppna. Vill så gärna lyssna
LenaMarie
Det blir inte bättre än vad man gör det till
Har du installerat Zip?
Hur ser det ut när det inte fungerar`?
#29 jag får felmed att den är skadad eller inte existerar och jag har provat både i zipparna har två och windovs extraheraren
får samma med hela tiden
LenaMarie
Det blir inte bättre än vad man gör det till
Kanske du har en testvariant av zip som är utgånget datum. I så fall kan du ladda ner en ny om du klickar på länken jag lagt in på sidan.
Men ta bort den du har först innan du installerar en ny.