Healing iFokus

Healing

Läst 2140 ggr
[GunillaF]
0

Åh snälla ni, hjälp!

Har ett diskbråck som spökat för mig genom åren. Nu är det ett par år sedan senaste gången jag hade känning av det.

I dag tog jag en sparktur (första för i år) och när jag kom hem så skulle jag plocka upp något från golvet. Gjorde en liten snedvridning samtidigt som jag böjde mig ner trots att jag VET att jag inte ska göra så.

Kan inte ta verktabletter, men ska smörja med zon-salva och lägga mig en stund och hoppas på det bästa… Vissa gånger har det onda suttit i flera veckor..

Snälla ni..om någon har tid att skicka healing till min onda rygg så tar jag tacksamt emot!Kyss

[Chakra]
0

Det kommer en stark dos här! Ta hand om Dig Gunilla!

Pagan
0

Nämen ajajaj, lilla söta Gunilla, tänker på dig på direkten

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

majlar
0

Sänder reiki-healing till din rygg  och din situation. Kram

walkinbeauti
0

Aj aj inte roligt klart jag sänder till dig och hoppas det blir bra fort Kyss

Sess1
0

Tänker en varm tanke…

[rore]
0

Varma tankar kommer här,,,

Rambriko
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skickar dig lite utav min änglahealing här!

LOJ

Andina
0

Uj, fy bubblan, Gunilla! Jag skickar så mycket jag kan i flera omgångar!

Hoppas det släpper kvickt som attan!!! PeppKramar! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

[GunillaF]
0

Tack söta ni.Kyss Jag har legat ett par timmar nu men det har inte släppt något ännu. Jag vet ju att det kan ta några timmar innan förändring märks. Så jag ger inte upp hoppet ännu!

Tack åter igen. Nu tillbaka i viloläge.

solvinge
0

Prova om du når och kan att försiktigt lägga fingertopparna mot stället ca 5 min, det kan hjälpa.

[GunillaF]
0

#10 Du menar fingertopparna mot svanken? Ja, det går jättebra. Ska ha dem där i fem miuter så får vi se om det hjälper. Glad 

Alla tips mottages tacksamt just nu.

Man ska egentligen inte ligga eller sitta någon längre stund, men jag lade mig ändå när det började. Det gick nästan inte att stå på benen. Men nu försöker jag röra mig sakta över golven. Tur att ingen ser mig, för det ser antagligen väldigt roligt ut; som en fällkniv går jag. Hahaha..

[Myy2000]
0

Jag skickar lite healing till dig om några timmar.

tin-tin68
0

Jag tänker på dej och hoppas att du snart känner dig bättre.Själv så är jag inte i form att skicka då jag har fått nåt influensaliknande och varit sängliggande.

Kramar

solvinge
0

Ja fingrarna på det onda stället, ja jag tänkte att det kan vara värt att prova iallafall.

Är det här något du kan få hjälp med av en kiropraktor? eller är det en skada man inte kan göra något åt.

Fjäril
0

Gunilla, jag kan sätta mig runt 20, funkar det för dig?

Kram!

Sajtvärd på Övernaturligt

[Chakra]
0

Har skickat två omgångar Reiki tilll dig!

[GunillaF]
0

Tack ala snälla vänner!

#14 Det går antaglige att operera men då ska jag vara i väldigt dåligt skick först… Har haft detta av och till senan drygt trettio år tillbaka.

#15 Fjäril det passar br när som helst. ligger på soffan mest hela tiden.

Fjäril
0

Då sätter jag igång vid åtta. Återkommer om jag får något till mig Kyss

Fjäril
0

Jag fick två saker till mig.

Det ena har iofs inte med ryggen att göra, men du kan ha en förkylning i kroppen och det känns som om du inte har tid till att ligga hemma. Tipset är att du mentalt skapar immunförsvar mot det.

Det andra är en svaghet i ryggen och att du behöver bli starkare i delarna som bär oss uppe.

Det jag fick till mig var att du visuellt ska göra övningar (som är extra svåra när du har ont) för att stärka ryggen.

Tänk dig att du ligger på mage med hakan lutandes i händerna, hur du ligger plant på golvet och just arbetar med nedre delen av ryggen (vi är många som är mindre starka just längst ner)

Visulisera också hur din rygg tränar undertiden och hur den "brustna" länken, läker.

Hoppas du känner dig bättre snart!

Kram!

[GunillaF]
0

Tack för tipset Fjäril. Jag ska göra din visuella övningGlad

tarotlasse
0

Jag skickar dig Healing nu under natten så hoppas jag det ska ge dig lite smärtlindring.

Jag har själv lidit av Diskbråck o vet hur jäkligt det kan vara.

Lasse

[GunillaF]
0

#21 Tack snälla Lasse.

Jaa du, snacka om att gå omkring som en fällkniv eller som

en som sk_ _it i byxornaTyst

frodig
0

som "gubben i lådan" dyker jag plötsligt upp här igen Oskyldig, och ser ditt dilemma Gunilla.

Sätter mig ner direkt nu och kopplar upp mig till "Alltet" och Dig.

walkinbeauti
0

Hoppas du känner dig bättre idag Gunilla och säg till om du vill ha mer healing så kommer det i stora lass Cool

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack alla goa människor som skickat healing. 

I dag är det onda så gott som borta. Känner mig bara lite öm och trött bak i ryggslutet där det onda satt.

Ni är guld värda!Kyss

Andina
0

Men vad skönt, Gunilla! Det måste kännas som en riktig "befrielse"! Härligt! Snart minns du nog inte att du haft ont över huvud taget! ;)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

majlar
0

Va skönt. Kram

[GunillaF]
0

#26 Visst är det härligt att vi inte kan komma ihåg smärta! Jo, vi kommer ihåg hur himla ont det gjorde, men vi kan inte "känna" smärtan efteråt.

Just u är jag väldigt försiktig i mina rörelser, det sitter i sedan i går och det är nog bra det!

[Chakra]
0

Verkligen roligt att höra, och var tacksam man är när värk släpper.

walkinbeauti
0

Kanoners att du är bättre Gunilla hoppas det få vara så nu Cool

Pagan
0

vad skönt att höra.Kyss

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tuva-C
0

Åh, såg den här tråden nu och tänkte precis börja skicka när jag såg att det hade gått över. Skickar lite "fortsätt att krya på dig i rätt riktning tankar". :)

[GunillaF]
0

#32 Tack!Glad