God morgon 18:e Februari
God morgon på er!
Är jag vaken först idag? Ingen morgontråd? Det är bra att ni också sover ut.
Många av er har kanske oväder idag. Det skulle komma in snö och storm på vissa ställen i landet sa väderleksrapporten. Här är det lugnt fortfarande, men det ska visst komma 1-2 dm blötsnö.
Ha en bra Lördag alla!
God morgon på er!!
Ooo, sicken gullig blomma på busken,,*söt*
Mulet är det här o snö skulle det visst också bli,,

God morgon på dig Gunilla. Här är det en som är vaken. Är det blommor på äppelträd som är på bilden? Mycket fin bild
Ja visst är det gulliga blommor. Det är en prydnadsbuske (inte äppelblom) men jag minns inte vad den heter.
Goder morgon alla i slott och koja!
Satt o pulade på en Go'Morrontråd, Gunilla - men upptäckte att du skrivit en medan jag skrev. ;)
Fin vårblomsterbild! Längtar efter våren rejält nu!
En fin februaridag hoppas jag att ni fått vakna till. Här ska 'värmen' stiga till ca 1 plusgrad och regn väntas falla idag. Det blir muntert det, regn på snön… Undrar om det är broddar eller skridskor som gäller?
Jag önskar er en härlig lördag! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Men vad typiskt att jag skulle hinna före då. Blir ju nyfiken på vad du skrivit!
Den här dagen är egentligen gjord för en sparktur. I så fall blir det årets första för min del.
God Dagens !
Det var en härlig bild Gunilla och här har vi haft underbart sparkväder en tid men nu är nog oväder på intågande.
Ha en alla tiders dag nu ska jag gå och svara fel igen i övningen 

God morgon.
Skönt med helg och vila.
Så söta blommor, tänker på körsbärs och äppelblommor..något att se fram emot
Idag är det gråväder och 3,4 minus, kanske kommer snövädret som det varnats för.
Ha en riktigt fin dag allihopa.
Godmorgon alla!
Fin blommande kvist Gunilla! 
Min sambo var ute på en morgonpromenad och såg en varg på 10 meters avstånd mitt emot dagis, tänk den som varit med. Har anmält på tanke att det är ett dagis där.
I kväll skall vi till Karlstad på Fredrik Lindström & Henrik Schyfferts standup show. Fick det i present av dottern då jag fyllde år.
Ha en finfin lördag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
#8 Indiania!!
Vilken häftig syn för din sambo,,, men samtidigt skrämmande * säger en fegis till stads bo*
#8 Vilken upplevelse för din sambo! Ni har väl en del varg i Värmland har jag för mig?!
Ha det så trevligt ikväll på showen!
#9 och #10 Ja det var häftigt! Vi brukar inte se vargar här i stan men i norra Värmland finns det mer varg.
Tack Gunilla, hoppas också den är bra! 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mmm…en varg - de vore allt ngt att få se & fota live! :-)
Men…de skjuter väl bort den åxå :-(
Härligt med vårblommor :-)
+0.6° Mulet. Grisväder att vänta :-/
---
RUSSIAN COP JUMPS INTO CAR TO AVOID MARAUDING WOLVES
https://www.youtube.com/watch?v=v_pdTLZOOvM&feature=player_embedded
/L
#12 Nej de får INTE skjuta den! Svårt läge för man tänker på dagisbarnen också…..den är säkert därifrån nu mitt hopp i alla fall! 
God eftermiddag alla. Har varit ute på turne till Ö&B. Dom har billigt toapapper där som räcker hur länge som helst.
Vacker blomma Gunilla, riktigt vårvacker.
Tänk att få se varg, det skulle vara något det. Hoppas den är smart och håller sig undan så den inte blir skjuten.
Ha en fortsatt fin dag och var rädda om varann.