Healing iFokus

Healing

Läst 350 ggr
Toyan
0

God morgon 19 februari

God morgon på er allihopa.

Till Gunilla.. Såg först nu din tråd, hoppas det känns bättre idag. Varma tankebubblor kommer farande till dig. KramKyss

Mildväder idag efter gårdagens busväder, ska ut på promenad i mina dubbade senare.

Ha en fin söndagGlad

Andina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Goder morgon Toyan och allihop!

Ja, jag hoppas verkligen att dina smärtor har gett med sig idag, Gunilla!

Tio dagar kvar tills vi träder in i vårmånaden mars. Men inatt och idag har det droppat från taket - så det känns som vår redan nu (även om snön ligger vit på marken än). 2-3 plusgrader kanske får det att droppa lite till idag.

Delar av Svea Rike ska ha mer vinterväder, snöoväder har jag förstått. Ta det lugnt på gator och trottoarer om ni beger er ut i halka och snö!

Själv ska jag försöka vakna till liv - det är lite trögt med den saken just nu… ;)

Ha en härlig dag idag - allesammans! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

walkinbeauti
0

Goder Morgon på er !

Här snöas det på för fullt men mildare väder har vi fått.Hoppas du mår bättre idag Gunilla,säg till om du vill ha mer ealing så kommer det .

Idag är en sån där dag man bara borde sitta still när det mesta vill gå på tok,tänkte handla men då välter jag väl byn kan jag tro Skäms så det blir en stugsittardag både för min egen säkerhet och andras Skrattande

Ha en fin Söndag Glad

Indiania
0

Godmorgon alla!

Måste berätta för er vilka fina orddningsvakter det är på Löfbergs lila arenan i Karlstad. Vi var ju på show där i går kväll ( bjuden av dottern) och vi satt högst upp på läktaren Förvånadoch både gubben och jag fick svindel och mådde illa efter en kvart reste jag mig i mörkret och lämnade föreställningen möttes av dessa änglar till ordningsvakter som fixade två platser åt oss på parkett så vi kunde se hela föreställningen.

De var så goa mot oss, vilka fina vakter Tack till er Kyss

Visar ett foto på dotterns fina katt som växt sen sist.

Gunilla om du vill ha healing i dag så säg till så skickar jag massor till dig! Kyss

Ha en härlig söndag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

walkinbeauti
0

Oj det finns vänliga själar Indiania och gudars skymnng vilken go katt Kyss

[Chakra]
0

Skön söndag på er!

Roligt att läsa vad ni har/haft för er.
Här är min följeslagareGlad

[GunillaF]
0

God morgon alla goa.

Härliga bilder i tråden idag också!

Tack jag mår mycket bättre idag. Har "bara" kvar en känsla av mörbultning.Glad

Ordningsvakter är ett bra släkte (jag har ju varit enFlört ) det är bara de som är överförfriskade och/eller bråkiga som blir avvisade som tycker annorlunda. Hoppas det var en bra föreställning Indiania.

I går och i att har det snöat ymnigt. Nu har det slutat och vi har ett vitt, rent landskap och +4 grader. Solen kikar fram lite blygt.

Ha en bra Söndag!Kyss

Lynxx
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mor'n!

Härligt med +grader! Härliga katter!

X:et har fixat en ny katt(-unge) efter den som hon fick avliva.

+4.3° Mulet - men det släpper nog :-)

---

T.o.m. virvelvinden tar det lugnt på sönda'n:

https://www.youtube.com/watch?v=M01wNrIAm0s

Ha de!

/L

Indiania
0

#6 Vad skönt att höra att du mår bättre i dag Gunilla! Ja ordningsvakter är ett bra släkte! SkrattandeFlörtFöreställning var bra, många goa skratt blev det Skrattande

#7 Häftiga bilder/ video Lynxx ! Tack!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Toyan
0

Glad att du mår bättre GunillaGlad

Fina bilder, goa katter.

majlar
0

God förmiddag till alla. Skönt att du fick byta plats Indiania. Finfina vakter som du hade tur att stöta på.

Katter är ju för goa. Vad söt hon är med sin rosa nos. Och svarten är också fin. Vem kan mostså katter.

Inte vill man hamna i ett sånt oväder Lynxx.