Pendelhealing
Hejsan ♥
Jag satt och kanaliserade för ett tag sedan och frågade min healingguide hur jag skulle göra för att sända pendelhealing på distans.
Så här sa min healingguide att jag kan göra pendelhealing:
Rotera pendeln medurs och tänk att det strålar healing från pendeln. Du kan med fördel göra så över lappar där du skrivit personernas namn på. Du kan även sända till moder jord och till vad du vill på detta sätt. Och så sa han att jag kunde sända i 5-10 minuter eller tills det kändes klart. Jag skulle be om ljusets beskydd innan jag börjar. Det var allt.
Testa gärna och skriv vad ni upplevt om ni vill prova det här.
Kram på er ♥

Intressant! Jag ska testa och se hur det känns!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Då skall det väl vara en speciell sorts pendel, eller..? kan man ta vad som helst och använda som pendel? Isåfall bör man nästan rena den innan så att den inte för med sig negativa energier - och man för över såna till dem man vil hela.. Sån är min tanke, men vi tänker ju alla olika.. 

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tuvan, eftersom man alltid ber om beskydd o att bara goda energier ska komma fram borde det inte vara någotproblem. Man kan ju rena pendeln innan genom att "fylla den" med rena goda energier :-). Kanske det var det guiden menade med beskydd.. 😊
"Du har alltid två val"

Ja visst kan du ge healing på det viset med en pendel.
Men fungerar precis lika bra med att be din Healing guide att ge healing till den person du tänker på.
Det är varken du eller pendeln som ger healingen utan energien från din healing guide eller den universella energien eller vad man nu tror på.
Så spelar ingen större roll vilken Healing metod du använder energien kommer från samma källa oavsett vilket.
Vilket visar att du kan få en otroligt kraftfull healing från en reiki Healer och kanske inte alls samma energie från en annan reiki healer precis som med spirituell healing Shamansk healing kristall healing pendel healing så kan det vara otroligt starkt från vissa och inte från andra som använder precis samma metod.
Så beror nog mer på den guide o healerns förmåga att förmedla energien.
Inte vilken metod man använder samma jag arbetar med både Reiki healing och spirituell healing o även provat shamansk healing.
Men ser ingen skillnad på resultatet på dom olika arbets sätten.
Så vill säga att oavsett vilken healing fprm man använder sig av så är inget bättre eller sämmre en ngt annat.
Är det ngn är som tror på Reconectiv Healing ?
Att man som healer skulle få den nya Healing energie som ska vara mer effektiv en alla andra.
Så bara man betalt in pengar på Eric Pearls bankkonto ja då ger ande världen oss denna energie.
Vem tror igenligen på ngt sådant reconectiv Healing skiljer sig inget från ngn annan healing metod varken bättre eller sämre.
En pendel är betydligt billigare att anskaffa o börja ge healing till ngn en dom tusentals kroner man få brtala för en speciell enrgie från ande världen.
Men som sagt så fungerar båda healing formerna lika bra även om det är en otroligt stor pris skillnad.
Lasse

Bra skrivet Lasse, det handlar helt enkelt om att hitta den metod som passar en bäst själv.
"Du har alltid två val"
Hej Lasse
Här har du en som tror på Reconnective Healing.
Jag har betalat in en slant till Eric och är mycket nöjd!
Min upplevelse och min behållning av kursen är för mig väl värt pengarna. Jag skulle inte ha möjlighet att gå en kurs som är längre pga familj och arbete med oregelbundna tider. Den glädje och den utveckling jag just nu står i hade jag inte fått ta del av utan den.
Det gäller ju, för som så mycket annat också, att man tar till sig det som betyder något för just dig.
Healer är jag inte och kommer aldrig att bli utan jag förmedlar möjligen healing. De som kommer till mig har alla känt att något händer. Jag gör ingen reklam utan det har gått via rekomendationer från de som varit här.
Jag tror däremot inte att man kan göra en jämförelse av healingmetoder.
Kram med ljus och värme.
Sess