Healing iFokus

Healing

Läst 801 ggr
Allamej
0

Om någon känner att dom vill

Jag har rosfeber och sår på 2/3 av mitt vänstra ben. Om någon känner att dom kan skicka en helande tanke åt mig så tar jag ödmjukt emot detta. Jag har så ont att jag skakar.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[Norpan88]
1

Stackars med din smärta.Obestämd Jag skickar! Jag ska om cirka 30 minuter skicka till dig i meditation. kram

[Norpan88]
0

Jag har skickat lite healing nu. Av nån anledning fick jag till mig i bilder att du ska prova att lätt gnida områdena med guld (om du har några guldsmycken hemma) eller lägga guld på områdena.

Fick även som en bild att du fick andliga guldringar runt benet. kram

Man kan även köpa sån där tunnt tunnt guldpapper i hobbyaffärer, bara ett tips.

Andina
0

Skickar 'healingbubblor' till dig vid 14-tiden idag. Hoppas att ditt ben och du mår bättre väldigt snart! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

[GunillaF]
0

#0 Men vad jobbigt. Jag hoppas att du varit i kontakt med vården om detta och fått antibiotika. För rosfeber är en infektion som bör behandlas med det snaraste.

Det kan kännas bättre om man lägger ett förband omkring det drabbade området.

Jag skickar healing till dig under min lunch. Klockan 12.30 om det fungerar för dig.

Andina
0

Då hakar jag på vid 12.30 tiden istället/också. ;)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

Indiania
0

Jag skickar också vid 12.30 till dig Allamej!Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Allamej
0

Tack så innerligt!

Jag har inget guld, och jag fick diagnosen igår med medföljande dunderkur kåvepenin.. men jag tror jag har haft det av och till sen sommaren 2010… för alla mina bensår har följt det mönstret, blåsor som spricker med stora sår som följd.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

solvinge
1

Jag skickar också healing till dig 12.30 Glad

majlar
1

Jag är med också klockan 12.30. Kram.

[GunillaF]
1

Nu är det dax!

Amandla
0

Jag skickar lite i efterskott!

Allamej
1

Tack, jag kunde sova efteråt och det var guld värt. Nu har jag visserligen ont igen men ändå :) Tackar som ödmjukast.

[GunillaF]
1

#12 Vad skönt att du fick sova en stund. I morgon har du förhoppningsvis mindre ont.

Allamej
0

Jag hoppas det, verkar som jag bara får ondare och ondare ju mer penicillin jag tar…

[GunillaF]
1

#14 Healing kan också göra så att det blir ondare en stund innan det vänder till det bättre.

[Norpan88]
0

Har du inga smärtstillande du kan ta, som pronaxen eller naproxen?

Ipren kanske bra också eftersom det verkar mer på mjukdelar.

Allamej
0

Jag har alvedon och diklofenak, och tack Gunilla för att du berättar det. Värktabletter det blir

Andina
1

Ja, vad skönt att du fick lite god sömn - det är också helande för kroppen!

Och jag hoppas också att värken ger med sig snabbt och att det är s k "övergångsbesvär" som du känner av nu efter healingen.

Håller alla tummar för att det känns mycket, mycket bättre väldigt snart!

Indiania
1

Hoppas du skall bli av med värken! Tänker på dig! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Lazzeman82
0

Hej!

Nu är jag nyfiken på resultatet!
Hur har det blivit efter all healing?

Sänder varma tankar från lilla mej!

/Lars

Allamej
0

Jag skulle antagligen få gott resultat om jag slapp tortyrmästarna till sjuksyrror… om man har ett öppet sår, drar man relativt hårt över det med en torr kompress?

Och nu börjar jag bli sjuk. Märker dom det så blir jag inlagd…

majlar
1

Skickar mer kärlek och ljus till dig och din situation, om du vill. Kram

Christina_46
1

Jag skickar också till dig om du vill. Kram

Allamej
0

Jag kommer att ta en vääääldigt lugn helg så fort jag kommit hem från affären.

Försöka sova, inte gå ut, fortsätta försöka sova och äta nåt lätt imellan.

Sess1
0

Goa mjuka tankar till dig..